Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Shoppade Prob-schampo och ett gäng Kong-bollar. Fick paketet idag och schampoflaskan hade läckt ut massor, då den som packat glömt tejpa den. Hälften av Kongbollarna var helt dränkta och stinker tjära :arghh: Nu bett om nytt schampo och nya bollar....hoppas det kommer fort :meh:
 
Idag har jag köpt en allsafe sele. Har en sen S sen innan men köpte en M idag eftersom jag kommer passa kompisens hund en del framöver och hon är större än Minn och behöver större sele om jag skulle behöva ha dem i bilsele. Hittade den på Blocket för bara 150 kr så jag kunde inte låta bli.
 
Eftersom jag förlorat jobbet kommer jag behöva köpa nya hundbyxor, för de jag fick från jobbet måste tillbaka.

Vilka skulle ni rekommendera som finns i svart/rosa?
 
Jag vill ha Hurttas rosa lifeguard träningsväst! Men jag hittar ingen butik som har den kvar :arghh: eller jo, men bara i xs och det kan jag inte ha. Får typ kolla alla begagnat grupper på fb nu. :meh:
 
Jag vill ha Hurttas rosa lifeguard träningsväst! Men jag hittar ingen butik som har den kvar :arghh: eller jo, men bara i xs och det kan jag inte ha. Får typ kolla alla begagnat grupper på fb nu. :meh:
Vilken storlek behöver du? Jag kommer gå i lite hundaffärer i helgen. Om det skulle råka finnas kvar en så kan jag ju köpa och skicka till dig?
 
Sitter och funderar på att beställa hundgodis från tuggmästaren, mest för att jag tycker mig behöva hundgodis och deras sida verkar bra. Men jag vet ju inte vad jag ska beställa :( Funderar annars på att köra igång svamptorken och då torka... något. Lammhjärta kanske? Jag är måttligt sugen på att ge kyckling men vill såklart komma undan billigt ändå.
 
Hundshopping..eller iaf nått med hundarna på?
18161737_746381732196218_439812197367939072_n.jpg

Så glad i dom! :love:
 
Jag har shoppat lite till mina nakenhundar :p

En tunnare overall i plysch & trikå
FB_IMG_1485960491374_zpspgqppjn3.jpg


Lite fel säsong för dessa (vinteroveraller) men det var rea så jag passade på...
vinterklader_zpsg3vyhjot.jpg


En tre ponti sele som förhoppningsvis inte ska ge nåt skav
treponti_zpsqg3ogcao.jpeg
 
Nu har jag storshoppat viltstängsel och jordankare. Bara stolparna som fattas, sen kan vi hägna in tomten och hundarna kan äntligen vara ute hur mycket de vill! :D Vi provade att slå ner ett jordankare idag för att se om tjälen släppt. Det gick bra förutom att husse slog sig på tån med släggan :angel:
 
Nu har jag storshoppat viltstängsel och jordankare. Bara stolparna som fattas, sen kan vi hägna in tomten och hundarna kan äntligen vara ute hur mycket de vill! :D Vi provade att slå ner ett jordankare idag för att se om tjälen släppt. Det gick bra förutom att husse slog sig på tån med släggan :angel:
Aaaaj... överlevde husses tå?. Säg åt honom att ha stålhätta nästa gång!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
23
· Visningar
1 328
Senast: ii-ssa
·
Hundträning Sbk har på sin fb delat information om att det nästa år kommer en ny mässa för hundsport och hundar i tjänst...
Svar
12
· Visningar
630
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
281
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
638
Senast: Nordthor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp