Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
18253277_1909039419381847_5249566344956870656_n.jpg
 
Måste införskaffa utställningskoppel. Det är helt bortom min kunskap om hundsaker. Spelar det någon roll vilken man har eller är det bara att köpa närmsta bästa? :confused:
 
Måste införskaffa utställningskoppel. Det är helt bortom min kunskap om hundsaker. Spelar det någon roll vilken man har eller är det bara att köpa närmsta bästa? :confused:
Snakekedja! Det upplever iaf jag att de flesta har på sina eurasier. Sen ett tunt kortare koppel. Vill du ha ett med bling har jag ett över :angel:
 
Jag har ju sett att flera här handlar från Tuggmästaren, så jag tog mig en titt där. Hjälp så mycket de har! Jag skulle behöva något riktigt, riktigt smaskigt för att belöna med i spåret, för det har visat sig att min annars mycket spårglada hund inte är så motiverad när det är varmt. Förslag? :)
 
Nu har jag också beställt från Tuggmästaren :o såg att de hade sjukt bra rea på det kattgodiset jag ofta köper som träningsgodis samt billiga oxöron och lite annat.

Har dessutom i helgen beställt en Rukka sele till Dahlia. Köpte en till Winzi för ett tag sedan som jag nu provat på Dahlia som hon faktiskt passar bra i så det fick bli en till henne också. Men annan färg :p
126542.jpg


Ja just det, sen beställde jag ju en hel drös med spårapporter, vittringspinnar och en till 40 cm kon från Transferprint igår :p blir mycket pengar som går till hundarna denna månad.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
23
· Visningar
1 342
Senast: ii-ssa
·
Hundträning Sbk har på sin fb delat information om att det nästa år kommer en ny mässa för hundsport och hundar i tjänst...
Svar
12
· Visningar
648
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
290
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
648
Senast: Nordthor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kemisk kastration?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp