Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kunde inte hålla min deal att inte shoppa på länge :banghead: Det är Minis fel som mördar sina bollar vid ett obevakat ögonblick och det är det enda hon leker med (vi leker alltid en stund med boll efter morgon och kvällspromenaden).

Så några nya bollar slutade i typ 850 spänn :nailbiting:
Ska fasa över 2 av kortbeningarna på Rogz-bollarna, som jag vet dom gillar. Dom är dock bra att ha med ut som belöningsbollar, men inte i min trädgård....dom studsar för mycket och riskerar hamna hos grannen :D
Till Mini duger dock bara Kong-bollarna och dom är förbrukningsvara här hemma. Jag borde få rabatt med tanke på hur jäkla många vi förbrukar på ett år....:cautious:

Denna gång blev det grejer från Vetzoo istället för animail, då jag vill ha bollkastaren som tar liten plats och jag vill även ha liknande bajspåsar som dom jag köper från zooplus i tyskland och är utan doft (vet f*n kom på detta med att sätta doft på bajspåsar ! Då luktar dom ju BÅDE skit och parfym:wtf:)

3 x 3-pack AirDog Squeaker Tennisbollar Medium
3 x 3-pack AirDog Squeaker Tennisbollar Small
1 x Hyper Pet Fling Bollkastare
2 x Rogz Asteroidz Rosa Medium
1 x Vitakraft Lamm & Rissnittar 800 g
2 x Earth Rated Biobajspåsar Unscented Refill = 240 påsar (hoppas dom är lika bra som zooplus påsar)
1 x FourFriends Twisted Stick Duck 12,5 cm 140 g
1 x Rogz Grinz Lime Medium
1 x Rogz Grinz Orange Medium
2 x FourFriends Twisted Stick Lamb

Det kommer bli rena rama boll-himlen här hemma nu en tid ;)
 
Bästa hundförarvästen? Har en grön från Arrak nu men vill ha en svart istället.

Den ska inte vara oformlig, det ska vara ryggficka och fickorna fram måste gå att stänga.

Vad har ni för västar och är ni nöjda?
 
Bästa hundförarvästen? Har en grön från Arrak nu men vill ha en svart istället.

Den ska inte vara oformlig, det ska vara ryggficka och fickorna fram måste gå att stänga.

Vad har ni för västar och är ni nöjda?
Jag har Engelsons väst "Tollarp". Mycket nöjd med den!
 
Bästa hundförarvästen? Har en grön från Arrak nu men vill ha en svart istället.

Den ska inte vara oformlig, det ska vara ryggficka och fickorna fram måste gå att stänga.

Vad har ni för västar och är ni nöjda?
Arraks svarta softshell väst -älskar, men blir lite varm på sommaren. Har den tryckt med klubbloggan så brukar tävla i den trots värmen.
Arraks rosa - Bara tokälskar!! Inte lika varm på sommaren som Arraks svarta.
Hurttas gamla modell - Lite för styv för min smak, men annars tycker jag mycket om den!
Hööks gamla modell - Gillar inte alls, fickorna fladdriga och det ramlar ur saker, skär mig på dragkedjorna i fickorna, nä, bara minus!
 
Bästa hundförarvästen? Har en grön från Arrak nu men vill ha en svart istället.

Den ska inte vara oformlig, det ska vara ryggficka och fickorna fram måste gå att stänga.

Vad har ni för västar och är ni nöjda?

Jag är också på jakt efter en till!
Har Hööks äldre modell som inte finns längre med mitt och ena hundens namn broderat. Är jättenöjd med den västen men behöver en till då jag tävlar med andra hunden också :p

Jag har faktiskt varit lite sugen på SKKs modell. En kompis har den och den har en stor ryggficka som liksom går runt lite på sidorna också och modellen är riktigt snygg. Den enda som stör mig är de gröna detaljerna.

Hurttas är för dyr för min smak.
Kikat både på Arrak och Hööks nya modell.
 
Jag är också på jakt efter en till!
Har Hööks äldre modell som inte finns längre med mitt och ena hundens namn broderat. Är jättenöjd med den västen men behöver en till då jag tävlar med andra hunden också :p

Jag har faktiskt varit lite sugen på SKKs modell. En kompis har den och den har en stor ryggficka som liksom går runt lite på sidorna också och modellen är riktigt snygg. Den enda som stör mig är de gröna detaljerna.

Hurttas är för dyr för min smak.
Kikat både på Arrak och Hööks nya modell.
Jag som funderat vad jag ska använda inteckningskorten till. Kanske måste bli en väst! :D
 
Jag har beställt en fin present till mig och hundarna :up:

20431426_1431634676926660_9026406122664788246_n.jpg


Med en tävlingshund som fyllt 8 så vågar jag inte riskera att inte kunna hålla henne i toppkondition även under vinterhalvåret (vanlig skogsmotion är en sak, men jag ger mig INTE ut på cykelturer på vintern för då kommer jag halka och dö :p ). Nu behöver jag aldrig mer tänka på glashala isvägar och skare :banana: !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
23
· Visningar
1 336
Senast: ii-ssa
·
Hundträning Sbk har på sin fb delat information om att det nästa år kommer en ny mässa för hundsport och hundar i tjänst...
Svar
12
· Visningar
635
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
287
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
645
Senast: Nordthor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp