Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Beställt lite från Vet Zoo. Hill´ Z/D till Lady, tog både en kartong med burkar och lilla påsen med torrfoder.
Och Katterna fick en omgång påsar från Pussie
 
Jag är så shoppingsugen men ingen av "mina" sidor har nått skoj som jag fastnar för :p Jag tror att jag vill köpa fina halsband, vars shoppar ni då? :angel:
 
vinylhalsband-lila.JPG

vinylhalsband-cerise.JPG

Äh nu hade jag suktat länge nog :D :angel:
 
Vilken storlek på silverduk ska man ha? Tror inte jag kommer använda den så mycket på bilen för det är sällan jag lämnar Minn i bil. Tanken är att använda den på buren och eventuellt på vårt lilla utställningstält, har ett sånt lila popup. Tycker alla återförsäljare verkar ha olika storlekar på silverduk. Räcker 1,5x2 m eller är det bättre med en större?
 
Vilken storlek på silverduk ska man ha? Tror inte jag kommer använda den så mycket på bilen för det är sällan jag lämnar Minn i bil. Tanken är att använda den på buren och eventuellt på vårt lilla utställningstält, har ett sånt lila popup. Tycker alla återförsäljare verkar ha olika storlekar på silverduk. Räcker 1,5x2 m eller är det bättre med en större?
Nog borde väl den räcka, särskillt till buren. Blev osäker hur stort tältet är, men du kanske kan ta något ungefär lika stort (ett täcke?) och lägga över tältet och se hur det blir :)
 
Nog borde väl den räcka, särskillt till buren. Blev osäker hur stort tältet är, men du kanske kan ta något ungefär lika stort (ett täcke?) och lägga över tältet och se hur det blir :)

Smart att testa med en filt eller täcke eller liknande.
Tältet är ett sånt här och är 150x150 i botten och sen smalnar det av uppåt.
6280_pop-up-talt.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
23
· Visningar
1 336
Senast: ii-ssa
·
Hundträning Sbk har på sin fb delat information om att det nästa år kommer en ny mässa för hundsport och hundar i tjänst...
Svar
12
· Visningar
635
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
287
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
645
Senast: Nordthor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp