Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter att ha spenderat fyra timmar på klubben i fyra grader och spöregn så inser jag att jag behöver köpa ett rejält regnställ. Vad kör ni på?
 
t3nAkHD.jpg

Dålig bild men är lycklig! :rofl: fått tag på rosa hurtta polarvästen :banana:
 
Köpte en Dogmaze matskål till Frank här om dagen. Med en beskrivning som "skålen som stimulerar och utmanar hundens alla sinnen" går det ju inte att motstå, eller hur? :p

Efter första måltiden är jag inte speciellt imponerad, antingen har Frank världens längsta tunga eller så skulle skårorna kunna vara minst 5 cm djupare för att det ska bli någon utmaning. Oh well....
 
Köpte en Dogmaze matskål till Frank här om dagen. Med en beskrivning som "skålen som stimulerar och utmanar hundens alla sinnen" går det ju inte att motstå, eller hur? :p

Efter första måltiden är jag inte speciellt imponerad, antingen har Frank världens längsta tunga eller så skulle skårorna kunna vara minst 5 cm djupare för att det ska bli någon utmaning. Oh well....

Vilken smidig grej. Om man inte orkar aktivera hunden någon dag så ställer man bara fram skålen då eller? :idea:
 
Vilken smidig grej. Om man inte orkar aktivera hunden någon dag så ställer man bara fram skålen då eller? :idea:

Enligt beskrivningen på baksidan - ja typ! ;) Kanske funkar om man har en hund som inte har kameleonttunga och 1% av energinivån på en normal hund :cautious:

Nåväl, det tog lite längre tid för honom att få i sig hela sin middag så vårt syfte är väl delvis uppfyllt
 
Shoppat valpsaker och hämtat ut valppaket från min fodertillverkare. Förvånansvärt svårt att hitta ställbara y-selar i valpstorlekar för en rimlig peng! Känns ju helt absurt att köpa en sele som inte går att ställa om för nästan 300:-, som valpen bara kan ha nån vecka! Slutade med att det blev tre halsband, fast jag inte alls gillar det till småvalpar. Fodervärdarna tar jag med mig till butiken nästa vecka så får de välja ut sele som passar.

Funderar lite på varför jag var så ärlig att jag bara beställde valpkit till de fem som flyttar redan som små, jag vill också ha en kylväska och en rulle bajspåsar :D
 
Shoppat valpsaker och hämtat ut valppaket från min fodertillverkare. Förvånansvärt svårt att hitta ställbara y-selar i valpstorlekar för en rimlig peng! Känns ju helt absurt att köpa en sele som inte går att ställa om för nästan 300:-, som valpen bara kan ha nån vecka! Slutade med att det blev tre halsband, fast jag inte alls gillar det till småvalpar. Fodervärdarna tar jag med mig till butiken nästa vecka så får de välja ut sele som passar.

Funderar lite på varför jag var så ärlig att jag bara beställde valpkit till de fem som flyttar redan som små, jag vill också ha en kylväska och en rulle bajspåsar :D

Ska du köpa selar till alla valparna? :eek:
 
Tja, varför inte? Jag ser hellre att de får en välsittande sele som första koppelupplevelse, än ett smalt halsband. Till mina egna har jag gjort ett fynd på tradera, men känns inte så kul att skicka med begagnade selar med valpköparna...

Himla schysst! Till Floki fick jag typ 2 kg foder och hans papper. :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
23
· Visningar
1 341
Senast: ii-ssa
·
Hundträning Sbk har på sin fb delat information om att det nästa år kommer en ny mässa för hundsport och hundar i tjänst...
Svar
12
· Visningar
642
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
288
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
648
Senast: Nordthor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp