Bukefalos 28 år!

Skäcktråden!

Sv: Skäcktråden!

Vad fin han har blivit!!!

Ser inte alls ut som det monster jag kände;)

Härligt!

/Lavinia (som älskar skäckar)
 
Sv: Skäcktråden!

Den här kanske skulle passa dig, då?
IMG_2408.jpg

Svartskäck, född 2009. Har inga nyare bilder men manen är på god väg att bli lång ;)

Nej, den där måste vara MIN! :love::love:
Du kan bara sätta honom på en transport hit ner tack! Tejpa fast en faktura på häcken bara :idea::love:
 
Sv: Skäcktråden!

Javisst! Det gör inget att frakten blir från USA, va? ;)

Fashionistan + Nominous:
Kul att ni gillar dem, de är verkligen kanontrevliga :)
 
Sv: Skäcktråden!

eeehh.. nejnej, det kan det vara värt :love::angel:

*går och sätter ut lägenheten till salu på blocket...* :angel:
 
Sv: Skäcktråden!

*KL*

Här är min skäckis :) 4åring som ska åka iväg på foder till Bolelrup :) köpte honom osedd som 2 dagar gammal. Fick hem honom när han va 7 månader och har själv ridit in :) men nu är man nybliven mamma så han får ha skoj nere på skolan fram till maj månad :bump:
princen-1-1.jpg


023-1.jpg

vintern09035.jpg

:love:
 
Sv: Skäcktråden!

Jasså?? Sjukt roligt om det är så!! :) Han börjar ju bli riktigt maffig och fin så det är väldigt roligt att nån mer tycker det går åt rätt håll. :D



Tack!!! :):bump:

Jag ljuger inte om sånt. Tycker jag inte dom är fina säjer jag ingenting. Han har verkligen förändrats! (Han var ju sjukt ful förut, nu är han snygg och som du själv säjer- maffig!).

Härligt!

/Lavinia
 
Sv: Skäcktråden!

Jag ljuger inte om sånt. Tycker jag inte dom är fina säjer jag ingenting. Han har verkligen förändrats! (Han var ju sjukt ful förut, nu är han snygg och som du själv säjer- maffig!).

Härligt!

/Lavinia

:rofl::rofl::rofl: Ja du han var fan inte vacker förut... :D Men nåt fanns där som gjorde att mitt hjärta hoppa frivolter (sen sorgen över att se en halt häst som mådde piss och såg fördjävlig ut med en matte som hade panik och inte kunde handskas med honom gjorde nog mycket till det med). :( Så det var väl tur han blev så fin som jag trott och hoppats på. :p Han hade en gnista ändå långt där inne som ville komma ut. :D
 
Sv: Skäcktråden!

Fin!! :love: Härlig färg. Vill också ha en mörkbrun/svart skäck.. Själv får man nöja sig med en röd... :p
 
Sv: Skäcktråden!

min förra häst var en gulbrunskäck med ett glosöga :)
P5230644.jpg


DSC_0328.jpg


tycker gulbrunt är en otroligt fin färg och gör sig häftig på en skäck!
 
Sv: Skäcktråden!

Åh gulbrunskäck! :love: Mums :d Förutom gulanlaget var den ganska lik min pålla i täckningen :) Hur stor är den?
 
Sv: Skäcktråden!

ja jag såg det när jag såg din bild, fläckarna på samma ställe ;).
på bilderna är han nyss fyllda 4 år och ca 144 cm.
idag är han 6 år och ca 146 :)
 
Sv: Skäcktråden!

KL*

Måste bjuda på några skäckbilder jag också.

Detta är min gamla D-ponny som numera springer på de evigt gröna ängarna. En underbar herre med fantastiskt vacker teckning (plus för den rosa pussmulen, hihi )
baddy4kopiera.jpg

vackrabaddyRED.jpg

baddyhopparimjlby.jpg


Och här är mitt halvblodssto (har gröna papper) f-10

5-13.jpg

17-2.jpg
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Så, nu har jag gjort det! Bokat in mig på privatlektioner, börjar den 29/1. Känns pirrigt... Men som jag längtar, jag har längtat i...
Svar
19
· Visningar
1 827
Senast: Solstig
·
Hemmet När jag rotar i frysen efter nåt, börjar varningssignalen tjuta efter bara kanske tio sekunder. Så jag brukar stänga av frysen medan jag...
Svar
15
· Visningar
693
Senast: Otherside
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 179
Min häst är utlånad till en fodervärd och det funkar väldigt bra. Hon är med på dressyrträningar och står i kö till en privat hoppgrupp...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 614
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp