Bukefalos 28 år!

Skäms på er seniorer!

Sv: Skäms på er seniorer!

Vad tråkigt om du känner dig ignorerad. Det tror jag alla gör lite då och då. Jag brukar "trösta" mig med att mina ide'er är så oerhört kloka att fler kommentarer är onödigt.

Sen vet man att vissa nick inte gillar varandra, så om den ena skriver nå't så kommer den andra garanterat med påhopp. Jag tycker personligen att det är komiskt. Så otroligt förutsägbart. Och man vet att om man svarar ett nick på ett visst sätt så kommer vederbörande att tända på alla åtta. Komiskt.
 
Sv: Skäms på er seniorer!

Xeline skrev:
Vad tråkigt om du känner dig ignorerad. Det tror jag alla gör lite då och då. Jag brukar "trösta" mig med att mina ide'er är så oerhört kloka att fler kommentarer är onödigt.

Bra tröstande tanke ska lägga den på minnet.

Sen vet man att vissa nick inte gillar varandra, så om den ena skriver nå't så kommer den andra garanterat med påhopp. Jag tycker personligen att det är komiskt. Så otroligt förutsägbart. Och man vet att om man svarar ett nick på ett visst sätt så kommer vederbörande att tända på alla åtta. Komiskt.

Svart komedi möjligtvis, fast det är bara min åsikt

Apo
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 642
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Bakgrundsinfo; Jag har haft en väldigt väl fungerande flock på 1 norfolkterrier och 2 phaléner. Senare kom även sambons labbe in i bilen...
Svar
3
· Visningar
920
Senast: Bismark
·
Kropp & Själ Först och främst vill jag bara börja med att säga TACK! Tack för allt som Buke och ni har givit mig. Allt stöd och alla fina och...
Svar
15
· Visningar
1 989
Senast: Anna
·
Relationer Varning för en lång skriva-av-sig-tråd... Hur lika måste man egentligen vara i en relation? Jag har en relation sedan drygt 4 år...
30 31 32
Svar
631
· Visningar
39 974
Senast: norrsol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp