Bukefalos 28 år!

Skicka film

Pancakes

Trådstartare
Jag har en film på telefonen som jag ska försöka skicka till en teknisk analfabet. Hur gör jag lättast? Filen är för stor för att skicka via mail, sms och Facebook-messenger. I vanliga fall brukar jag ta till dropbox men tveksamt om mottagaren ens har det.
 
Jag har en film på telefonen som jag ska försöka skicka till en teknisk analfabet. Hur gör jag lättast? Filen är för stor för att skicka via mail, sms och Facebook-messenger. I vanliga fall brukar jag ta till dropbox men tveksamt om mottagaren ens har det.
Lättast borde vara att föra över filen till en dator, sedan ladda över till ett usb och sen gå till den andra å ladda över, fast det förutsätter ju att den andre har usb-portar.
Jag har för mig att du kan ladda ner på dropbox utan att vara med... annars finns ju mediafire.com :)
 
Ladda upp på googlefoto, skapa ett album och skicka länken. Då behöver hen bara klicka på länken för att se filmen.
 
Lättast borde vara att föra över filen till en dator, sedan ladda över till ett usb och sen gå till den andra å ladda över, fast det förutsätter ju att den andre har usb-portar.
Jag har för mig att du kan ladda ner på dropbox utan att vara med... annars finns ju mediafire.com :)

Jag vet inte ens om mottagaren har dator eller bara sköter sitt med iPad och telefon. Vi kommer inte heller ses på ett par veckor och då är filmen inaktuell. Annars brukar det ju vara enklast :)
 
Jag vet inte ens om mottagaren har dator eller bara sköter sitt med iPad och telefon. Vi kommer inte heller ses på ett par veckor och då är filmen inaktuell. Annars brukar det ju vara enklast :)
Därav att jag även skrev "förutsätter att den andre har usb-portar" för det är inte alla som har datorer i dagsläget, men men, hoppas det löser sig i alla fall. :)
 
Mottagaren behöver väl inte ha ett Dropbox-konto för att bara ladda ner en fil...? Det räcker väl att de får länken? :)
 
Dropbox bör fungera alldeles utmärkt. Så länge du skickar en direktlänk till filen så behöver mottagaren inte ha ett konto för att kunna ladda ner den.
 

Liknande trådar

Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
9 178
Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 013
Senast: Migo
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 624
Senast: Jeps
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
25 338
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp