Bukefalos 28 år!

Sköta o träningsrida galopphästar

Status
Stängd för vidare inlägg.
Re: Arbetsryttare

jaha, så du bor i sthlm?! Trevligt..Hur gammal är du då?! KRAM
 
Re: Arbetsryttare

jag är 20 i sommar. Ska skaffa häst senare när jag har mera tid. nu har jag så mycket annat jag ska göra, Strömsholm och sen jobba.
 
Re: Arbetsryttare

okiej hur lång är utbildningen på stömsholm? Själv kom man ju in på annat vis inom galoppen ;)skojja bara :D
 
Re: Arbetsryttare

den är drygt 3 månader, sen så är jag beredd att jobba!
 
Re: Arbetsryttare

Jag har också praoat på ett galoppstall, på Jägers. :) det roligaste jag någonsin gjort :)
är där fortfarande så fort jag kan. det är visserligen inte så ofta, men ändå. det är ju dyrt att ta bussen till malmö också.. Åh, det är så kul, underbara människor och underbara hästar. helt otroligt! det finns inget bättre än galopp! :love:
 
Re: Arbetsryttare

Hos Tandari's. Helt underbara människor..! Älskar deras sätt att handskas med hästarna, allt. dom älskar verkligen sina hästar till skillnad från vissa andra.. Jag är så glad över att ha fått chansen! nu kommer jag aldrig kunna släppa det. Är överlycklig över att jag får komma dit när jag vill. Hos dom är man alltid välkommen. Jag är verkligen lyckligt lottad! :) Jag vill vara där ALLTID! :love:
 
Re: Arbetsryttare

Ja, det är helt fantastiskt.
När börjar kursen på strömsholm?
 
Re: Arbetsryttare

den börjar torsdagen den 10 juni :banana:
ska bli så skojigt!! Jag vet inte om jag vill jobba på täby sen efteråt eller nere vid Jägerso, men vi får se..täby är ju lite närmare hem liksom. Men vi får se vart man hamnar sen. Bara jag har ett jobb där jag trvivs och min pojkvän som stöttar mig. Då är jag nöjd..
 
Re: Arbetsryttare

ja förstår hur du känner dej!!ja vill oxå vara på täby hela tiden!! Ja bor ju ganska nära så ja kan ju åka dit när ja vill!! Å Peter å Petra är ju helt underbara med hästarna med :cool:... Är så glad att dom lixom tycker att ja e så duktig så att jag får rida på STORA :D banan.. i fredags va sista dan å vi galoppa fort på stora!! Shit va kul det va!!!!helt sjukt kul!! :bump:
Peter är ju värsta snäll som lät mig få praoa hos honom!! :bow:

Nu är det bara å rida å rida så ja kan ta amatörlicens!! ;)
 
amatörlicens?

ska du också sattsa på att rida löp eller?
Vad roligt i sånna fall. Jaa, att rida snabbjobb är faktiskt himla trevligt! *s*
//Hanna!
 
Har någon utav er här som ska gå arbetsryttar kursen fått någon mer information som hon ju skrev att vi skulle få i mitten av maj eller något? Jag tycker ju att det börjar bli dags att söka bidrag och sådant snart... :confused:
 
nej...jag hoppas vi får breven snart..måste söka bidrag...jag fyller 20 i år och då kan jag inte söka studiemedel förens första juli men tills dess så kan jag ha studiemedel och inackoderingstillägg.
 
idag skrev jag ett mail till mats och hörde omhan skulle kunna skicka ansökningslanketter till mig.. Vi borde få brevet snart för nu är det inte lång tid kvar. :bump: :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp