Bukefalos 28 år!

Sköta o träningsrida galopphästar

Status
Stängd för vidare inlägg.
den börjar den 10:e. Åh, jag tycker verkligen det känns så bra att börja med galopp.
 
åh, kan knappt vänta....jobbar du på täby?!? Själv så funderar jag på att flytta ner till malmö och jobba på jägerso. har du varit där??! kanske kan berätta lite... :)
 
asså jag hade prao hos Peter Lundberg å sedan frågade han om ja ville sommarjobba hos honom å det sägerman ju inte nej till!! så nu är jag där nåstan varje helg med min kompis som har sin häst där!! åhh det är såå ku1! :rofl: :bump:
 
åh, det låter ju härligt. hur läånge har du ridit galopp?!?
 
åh, jag skulle så gärna vilja men jag kan nog inte ta mig ner dit. Ska dit sen den 10 för då börjar min utbildning. Men jag har lite svårt att komma ner till GN.. :(
 
Själv tycker jag jättemycket om Jägersro, kanske beror det på att jag inte varit på så många andra ställen men ändå :smirk: Träningsbanorna är stora och fina. Hm, jagvet inte vad det är, jag bara älskar stället.
Ja, visst beror det lite på att jag är i världens härligaste stall också ;) :love:
Dock tycker jag att Klampenborg är något finare. Där är det ju gräs, och jag vet inte, men det är någonting.. stämningen är bättre där, och det är jättemånga som kommer och tittar, det är verkligen annorlunda. var där den 20 maj, längtar tills jag får chansen att åka dit nästa gång.
iofs är jag nog sämst på danska i hela världen, så jag antar att jag aldrig hade klarat mig där :D
 
då är det ju tur att danskarna förstår oss bättre, du blir alltid förstådd men det kanske inte är så roligt att inte förså:)
 
Cani! Blir det nån utbildning nu när Russel är sjuk?????? :(
VA?!?!?!?!?!?!?så hemskt om det är så. Jag har inte hört något från helena i allafall om att den inte blir nått. Men stackars honom isf!!! :cry: vet du nått mera eller??!?!?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp