Skulle jag kunna flytta till Sverige?

Nu är min lägenhet i Norge såld! 🥳 Och en bra bit över prisantydan, så då har jag lite extra buffert till allting som måste göras på gården, känns bra.

Jag får även bo kvar helt fram tills flytten, så det blir skönt att inte behöva flytta in tillfälligt hos mina föräldrar eller något. 🥰
 
Nu är min lägenhet i Norge såld! 🥳 Och en bra bit över prisantydan, så då har jag lite extra buffert till allting som måste göras på gården, känns bra.

Jag får även bo kvar helt fram tills flytten, så det blir skönt att inte behöva flytta in tillfälligt hos mina föräldrar eller något. 🥰

Perfekt!
Så himla skönt 😍
 
När går det stora flyttlasset? Och hur? Du har väl massa hästar 😆🥰

Haha ja, det lär bli flera vändor.... Tillträdet är om två veckor, då kommer jag ha med ett ganska stort flyttlass är tanken. Sedan måste åringen flytta ner i början på september för då har han ingenstans att bo längre, men jag ska fortsätta jobba i Norge lite längre, så jag och de resterande hästarna (+ katter) kommer i slutet på september/början på oktober. :)
 
Haha ja, det lär bli flera vändor.... Tillträdet är om två veckor, då kommer jag ha med ett ganska stort flyttlass är tanken. Sedan måste åringen flytta ner i början på september för då har han ingenstans att bo längre, men jag ska fortsätta jobba i Norge lite längre, så jag och de resterande hästarna (+ katter) kommer i slutet på september/början på oktober. :)
@the_connemara o du o jag ska bära flyttkartonger då!
 
Så kul! Vilken del av Skåne flyttar du till? (jag bor i södra Halland, kanske 15 min från gränsen till Skåne, men Skåne är ju tillräckligt stort för att du ska kunna vara ett par timmar bort ändå :) )

Det är nog inte SÅ långt då, jag kommer bo precis söder om Söderåsen, tror det räknas som norrvästra Skåne eller iaf ganska långt norrut. 🙂
 

Liknande trådar

S
Ekonomi & Juridik Lite kul jag läste nyss en tråd som nixehen skapat som påminde om min fråga, men jag ville bara ha lite allmänna synpunkter från er och...
Svar
4
· Visningar
1 550
Senast: sydney
·
Övr. Katt Nu idag fick jag hem min katt efter att jag flyttat från orten där jag tidigare arbetade och bodde. Jag jobbade som hästskötare och fick...
Svar
4
· Visningar
2 091
Senast: MiaMaria
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp