SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Har för mig att jag läst att 100 kr är för hela helgen, men hittar inte det inlägget på FB nu när jag letat.
Vilken dag som blir roligast beror nog helt på vad man vill se. :) Jag har nära, så jag kommer vara där båda dagarna (+ har redan varit där idag). :D
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Två funderingar så här långt i tävlingen. Jättekul att lizoft filmar ritterna. Hoppas att Tomas gör en SM 2011 film där höjdpunkterna under helgen finns med och inte bara enstaka ritter som man får köpa. Som deltagare så missar man många ritter som vore roliga att se. Därför hoppas jag som sagt att det kommer en film vad det lider.

Den andra är lite tråkigare. Helvete vad det fuskas i WP. Ett par ryttare som mer eller mindre konstant rider på två händer!! Det var upprörda röster på läktaren och bland ryttare när det visade sig att detta direkt regelvidriga sätt både resulterade i en topplacering och då finalplats på söndag i stället för att diskas.

Illa!
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

......och varför lämnar man inte in en protest då? Ritterna är ju filmade!
Sånt här kommer att fortsätta så länge folk inte lämnar in protester.

/Mike
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

......och varför lämnar man inte in en protest då? Ritterna är ju filmade!
Sånt här kommer att fortsätta så länge folk inte lämnar in protester.

/Mike
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Ääääää, det är ju möe enklare att gnälla på nätet ju
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Protester både från ryttare och publik lämnades in direkt. TL sa att dommarna har dömt och de kan inget göra. Illa är det.
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Har för mig att jag läst att 100 kr är för hela helgen, men hittar inte det inlägget på FB nu när jag letat.
Vilken dag som blir roligast beror nog helt på vad man vill se. :) Jag har nära, så jag kommer vara där båda dagarna (+ har redan varit där idag). :D

Stämmer. 50 kr/dag eller 100kr för helgen.
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Måste säg att det är dåligt med info om tävlingarna. Borde stå på Wras hemsida, men det enda jag hittar är små notiser ute i marginalen..

Jag tänkte halta mig ut och titta antingen i eftermiddag eller imorgon beroende på hur kroppen mår.
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

All info verkar ligga på facebook.
Vi som inte har facebook kanske ska hålla oss borta då?
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Tävlingarna höll på lååååååååååååååååååååångt in på kvällen och en bit in på natten igår och jag fattade det som att det blir rätt sent även idag. Jag har stalljour, så jag är på mellanlandning hemma just nu och kommer nog inte åka tillbaka ikväll. Hade varit kul att se de finalklasser som gick ikväll, men jag behöver lite tid med mina egna hästar och med sambon denna helg.

Det schema som jag såg för morgondagen är som följer:
08.00
Team sorting Open
Team penning Open
10.45
Trail Youth + Open + WA div 1 + WA div 2
Versatile horse Youth + Open
Hunter under saddle Youth + Open
15.45
Western Pleasure Youth + Open + WA div 2 + WA div 1
Western Riding Youth + Open + WA div 2 + WA div 1
Western Horsemanship Youth + Open
21.00
Western Horsemanship WA div 2 + WA div 1
Reining Youth + Open + WA div 2 + WA div 1

Lite hålltider för morgondagen. :)
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Tack! Du är en ängel! :bow:
Skönt att få lite info även om man inte är med på facebook ;)
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Två funderingar så här långt i tävlingen. Jättekul att lizoft filmar ritterna. Hoppas att Tomas gör en SM 2011 film där höjdpunkterna under helgen finns med och inte bara enstaka ritter som man får köpa. Som deltagare så missar man många ritter som vore roliga att se. Därför hoppas jag som sagt att det kommer en film vad det lider.

Den andra är lite tråkigare. Helvete vad det fuskas i WP. Ett par ryttare som mer eller mindre konstant rider på två händer!! Det var upprörda röster på läktaren och bland ryttare när det visade sig att detta direkt regelvidriga sätt både resulterade i en topplacering och då finalplats på söndag i stället för att diskas.

Illa!

Jaså, blir dom inte disscud?? Why am I not surprised, som tävling likna det mer klubb tränings nivo, SM? är det den bäste som finns då ligger Western Sweden risig till.

Rolig att träffa gammle bekant.
 
Sv: SM 21-22 oktober på Axvalla!!!

Nu säger de att tiderna inte stämmer och att klasser kan komma att starta tidigare.
 

Liknande trådar

Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
473
Senast: Sirap
·
Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 555
Senast: Shixle
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 638
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
858

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp