Bukefalos 28 år!

Snabba synpunkter på sadelpassform önskas

Sv: Snabba synpunkter på sadelpassform önskas

varför hålla på med halvpassande sadlar osv när han nu är så urfallen och problematiskt som i den andra tråden osv? känns helt malplacerat, varför inte strunta i det tills du fått ordning på hullet osv. Det är väl knappast brådskande att börja rida på den osv?
 
Sv: Snabba synpunkter på sadelpassform önskas

varför hålla på med halvpassande sadlar osv när han nu är så urfallen och problematiskt som i den andra tråden osv? känns helt malplacerat, varför inte strunta i det tills du fått ordning på hullet osv. Det är väl knappast brådskande att börja rida på den osv?

Tror jag skrivit det, men sadeln beställdes innan han föll ur, och jag måste fatta ett beslut om jag ska behålla den eller skicka tillbaka den. Således har jag ett par gånger provat den, promenerat och suttit upp en stund och skrittat.
För att ha någonting att gå på.
 

Liknande trådar

Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
3 936
Senast: pews1972
·
Hästvård Min häst har just konstaterats ha kotledsinflammation, vänster fram, efter att ha varit "trasig" hela det här året. Och jag är lite...
Svar
16
· Visningar
3 198
Senast: Liten
·
Övr. Katt Hamnat i en lite knepig sits, ska försöka få med allt men hålla det så kort det går, men varning för det blir långt. Väldigt tacksam om...
Svar
11
· Visningar
2 335
Senast: Heulwen
·
K
Ridning Hej. Jag har en fråga som jag funderat på länge, nämligen det här med svanskappa. När man tittar tv på t ex spanska ryttare som rider AR...
Svar
15
· Visningar
1 716
Senast: Djurjouren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp