Bukefalos 28 år!

Snigelrodeo

Sv: Snigelrodeo

haha visste inte att man kunde ha sniglar :D

Jupp, fast mer korrekt uttryckt: Snäckor. Och i detta fallet äppelsnäckor som kommer att uttökas i antal i form av små söta BLÅ bebisäppelsnäckor. Onda jag har peställt fler. För i det här tempot lär det ju inte bli fler än ett par senila dumknullade gula äppelsnäckor som till slut trillar av pinn utan att ge mig nya små vänner. :devil:

Och direkt kom det en till medlem i "dum,dummare,dummast"-klubben.:p

Jovisst, så nu är ni tre; gnidis, humelibumsen och BeccaL.
 
Sv: Snigelrodeo

Åh, yeez!! Gudars vad jag skrattat mig igenom denna tråden :rofl:

Snigelbordell, pimps och sextställningar för sniglar :bow:
 
Sv: Snigelrodeo

Jupp, fast mer korrekt uttryckt: Snäckor. Och i detta fallet äppelsnäckor som kommer att uttökas i antal i form av små söta BLÅ bebisäppelsnäckor. Onda jag har peställt fler. För i det här tempot lär det ju inte bli fler än ett par senila dumknullade gula äppelsnäckor som till slut trillar av pinn utan att ge mig nya små vänner. :devil:



Jovisst, så nu är ni tre; gnidis, humelibumsen och BeccaL.

Dyslexi? ;):p

Är du en sån där djursammlare?? :mad:
 
Sv: Snigelrodeo

Inte dyslexi, utan anarki!

Jag kallar två halvtaskiga TK's som ni för vad jag vill.

Och jag samlar på vad jag vill. Samlar med ett M.

Lite mer kunskap skulle ju vara önskvärt av djurhållare i sverige (läs dig)..
Grundläggande viktigt att veta är ju skillnanden på djursamlare o djursammlare...

Djursamlare: samlar på djur
Djursammlare: Bedriver oseriös avelsverksamhet, där djuren får para sig när/hur/var som helst och när det inte dyker upp små söta avkommor, o de stackars djuren är utnötta och slut, köps det bara in nya..
 
Sv: Snigelrodeo

Ja vaddå?

Dessutom har jag gett upp om de små räkorna så jag hoppas nu på att få servera kokta sniglar med hemmagjord majonäs. Det är gott.
Hoppas på de nya blå snäckorna. De två stora gula vägrar para sig mer med den lille ettrige, han försöker men då stänger de bara till.

En liten reflektion så här på kvällskvisten;

Hur kan det komma sig att det ska till en snigelrodeo för att få fart i en tråd som jag har skapat?
 
Senast ändrad:
Sv: Snigelrodeo

Ja vaddå?

Dessutom har jag gett upp om de små räkorna så jag hoppas nu på att få servera kokta sniglar med hemmagjord majonäs. Det är gott.
Hoppas på de nya blå snäckorna. De två stora gula vägrar para sig mer med den lille ettrige, han försöker men då stänger de bara till.

En liten reflektion så här på kvällskvisten;

Hur kan det komma sig att det ska till en snigelrodeo för att få fart i en tråd som jag har skapat?

Kör du med vitlök, kan jag vara intresserad av att bjuda in mig själv på middag ;)

Det behövs bara en Ginnies o en Humla så är det kört i vilken tråd som helst... :p
 
Sv: Snigelrodeo

Jaja, sabla tjat, jag gör väl både med majonäs och vitlök då...

Och det behövs mer än gnällis och humhum, det behövs ett gäng snuskiga sniglar också.
 
Sv: Snigelrodeo

Vi skiter i påskhare och secret santa, vi kör snigelfrossa till midsommar.

Jag har en massa olika svenska schnapsar att bjuda på då jag ej dricker sådant själv.
 
Sv: Snigelrodeo

Det är visst lite kallt ute för att skicka snäckbebisar. Men jag har erbjudit mig att sticka tröjor till dem först. Vad tror ni om det?
 
Sv: Snigelrodeo

Ja, förlåt, hur mycket slemmigt allvar det än gäller kan jag inte hålla mig.. Jag skäms..

Om du skickar bäbisarna via posten i ett slemsäkert, värmeisolerat kuvert så har jag nog nåt glas över som dom kan bo i :angel:
Men våga inte skicka fler än 2! Då får du tillbaka deras avkommor :devil:
 

Liknande trådar

Äldre http://nyheteridag.se/nytt-sd-rekord-i-sentio-pa-otroliga-269-procent-moderaterna-stortdyker-till-samsta-nagonsin/ SD ( 26,9 )och C (...
Svar
19
· Visningar
1 686
Senast: Blue
·
Anläggning Hej! Jo nu är det min tur, min familj har köpt gård:love: Och vi flyttar in 1 april:love: Men nu börjar ju tankarna gå på hur allt ska...
2
Svar
31
· Visningar
3 190
Senast: LillaMusse
·
Foder & Strö Jag skaffade häst för ett halvår sedan och har lite bryderier i mitt stall. Jag har aldrig haft häst innan, men även de som har stallet...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 819
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
11 894
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp