Bukefalos 28 år!

Snigelrodeo

Sv: Snigelrodeo

Våldtäkt pågår!!!!!!!:eek:

Lille porrsnigeln försöker sig på stora snigeln. Han försöker o försöker få in sin "snabel" innanför skalet på henne men hon bänder loss honom varenda gång med den där luckan de har att stänga till i öppningen med när de krypit in i skalet.


Så, nu har han gett upp. Hon var ju mitt i maten. Jag har slängt i en gurkskiva åt dem. Då är det fest!
 
Sv: Snigelrodeo

Min hansnigel måste vara en sån där desperat typ. Ni vet, en sån som raggar på allt som rör sig när krogen stänger.

Just nu verkar han iallafall ha fått tilldet med den största snigel. Och hoppsan, där var de visst färdiga.

Jaja, vi får se hur det går. Han kanske inte är fertil. Då blir det ingen snigelfrossa i midsommar.
 
Sv: Snigelrodeo

Min hansnigel måste vara en sån där desperat typ. Ni vet, en sån som raggar på allt som rör sig när krogen stänger.

Just nu verkar han iallafall ha fått tilldet med den största snigel. Och hoppsan, där var de visst färdiga.

Jaja, vi får se hur det går. Han kanske inte är fertil. Då blir det ingen snigelfrossa i midsommar.

Attans :( och jag som såg framför mig hur ni filmade frossan och la ut filmen här :D


Själv äter jag inte sniglar eller snäckor eller musslor :cool:
 
Sv: Snigelrodeo

Våldtäkt pågår!!!!!!!:eek:


Jag är inte förvånad.:mad:

Det var det enda som fattades för att TS`s hem blir det ultimata syndernas näste.

Och inte bara det-TS lockar seriösa och rättskaffens användare(läs jag :p), som med möda undviker alla snusktrådar som finns lite överallt, att med spännande snigelbilder lura till sig (en del) oskyldiga(läs jag igen:p) för någon sorts snigelsamvaro.

Akta dig Humlis-sniglarna är säkert giftiga....eller preparerade med någon hallucinogen drog.:eek:

Varningshälsningar från G. som kommer gömma sina snäckor från sådana som verkar äta snäckor!:eek:
 
Sv: Snigelrodeo

Jag är inte förvånad.:mad:Nej, varför skulle en person som du bli det?

Det var det enda som fattades för att TS`s hem blir det ultimata syndernas näste. Ultimata synd! Näää, jag blir rörd. Snyft. En dröm har gått i uppfyllelese.
Och inte bara det-TS lockar seriösa och rättskaffens användare(läs jag :p), som med möda undviker alla snusktrådar som finns lite överallt, att med spännande snigelbilder lura till sig (en del) oskyldiga(läs jag igen:p) för någon sorts snigelsamvaro. Jo, att du med möda undviker har vi ju märkt. Dra den om rödluvan också...

Akta dig Humlis-sniglarna är säkert giftiga....eller preparerade med någon hallucinogen drog.:eek:

Varningshälsningar från G. som kommer gömma sina snäckor från sådana som verkar äta snäckor!:eek:


Kan hälsa att mina sniglar innehåller inget annat än snigelklägg och afrodisiaka.:p:p
 
Sv: Snigelrodeo

Sicka kräsna snäckisar jag har. Här har jag bjudit på broccoli som är så himla gott och snäckisarna skiter i den. De ska har gurka, punkt slut. Det är ett jäkla tjat om den där gurkan.

Men algätarkillen, Mekar'n, är stormförtjust. Han har fått namnet pga att han ligger under gurkskivorna på rygg som en bilmekaniker.
 
Sv: Snigelrodeo

Och nu börjar jag undra vad de håller på med. Alla tre har varit medvetslösa i ett dygn. Nu har en vaknat till men de andra två vägrar befatta sig med verkligheten.

Och pga det kalla vädret låter de blå äppelsnäckorna vänta på sig.


Mig vara suuuuur.
 
Sv: Snigelrodeo

Och nu börjar jag undra vad de håller på med. Alla tre har varit medvetslösa i ett dygn. Nu har en vaknat till men de andra två vägrar befatta sig med verkligheten.

Och pga det kalla vädret låter de blå äppelsnäckorna vänta på sig.


Mig vara suuuuur.

Tonåren?

Sniglar kanske tar utvecklingen i en annan ordning?
 
Sv: Snigelrodeo

Jag lade allihopa i en hög i det högra hörnet. Nu har de under natten krupit iväg och gömt sig. En är dock kvar i närheten och lallar sakta omkring.

Tonår? Tja, uppe på nätterna och sover på dagarna. Du kan ha rätt.

Förresten har de fått sällskap. Två fantastiskt vackra scalarer har bosatt sig i akvariet, måste ta bilder när alla vaknar och visa. Och även tre nya guppisar.
 
Sv: Snigelrodeo

Jag tänkte direkt att det börjar bli lite gubbsjuka! Huvvaligen, snart lär dom väl bli än värre än innan!
 
Sv: Snigelrodeo

Mina stora sniglar är fortsatt i ide. MEN, mina nya små blåa har anlänt. Tyvärr var jag inte hemma för att ta emot dem men det gjorde sambon och alla fyra levde. Nu sitter jag o tjuvsurfar hos lillasyster, har inte varit hemma ännu men är jättespänd på de nya små underverken!:banana:
 
Sv: Snigelrodeo

Nu har de kommit!!!!!!:bump:

Åååh, så söta o fina. Jag är jätteglad över mina små blå äppelsnäckor. Har även meddelat uppfödaren att om hon får sina rosa äppelsnäckor att föröka sig så vill jag vara först på den listan av köpare.
 
Sv: Snigelrodeo

Varsågoda:

DSC00279.jpg


DSC00281.jpg


Och de gamla slöa gulingarna har fått åka på spa. Ett flytande yngelakvarium med en plastpåse i och en gurkskiva och massor av krossade äggskal, (därav plastpåsen), för att de ska må bättre. Och det verkar som att de inte alls var döda. De rör sig och äter äggskal.

DSC00284.jpg
 
Sv: Snigelrodeo

Gudars vad söta de små lila var :love: Får man hoppas att de inte blir våldtagna av dina andra dårar :crazy:
 
Sv: Snigelrodeo

:eek:

Hemska tanke.

Men just nu så håller de sig lugna. Jag har sett att de två gula honorna har fått ett hål mitt i luckan som de stänger till med när de krupit in i skalet. Plus att det även är ett hål mitt i "Sugproppsdelen". Jag hoppas att de inte är sjuka och på väg att dö.:cry: På ett akvarieforum var det någon som trodde att det kunde vara en sjukdom.

De har blivit mer aktiva sen de hamnade i spa-lådan. Kräver minst ett vattenbyte per dag då den är så liten. Jag hoppas att det går vägen.


Edit: Åh vad glad jag blir, den största gula har rymt och brummar runt i det stora akvariet. Hon har ju i flera dagar legat i sitt skal och vägrat komma fram! Kanske var det kalkbrist eller nåt och i så fall får jag ge dem kalkbad emellanåt. Det är jobbigt när man inte vet så mycket om sitt husdjur och inte var man ska hitta info heller.
 
Senast ändrad:
Sv: Snigelrodeo

Era små snigelmobbare.:mad:
Som så uppenbart rask skaffar er förkärlek åt de lila små sötnosarna och låter de stora fula gula ligga i en påse med en ynklig gurka som sällskap.:eek:
 
Sv: Snigelrodeo

Ligga i plastpåse??

De var ju på mineralspa ju!

Och faktiskt blev de piggare av det. Har sett dem sedan dess allihopa vara ute och röra sig.
 
Sv: Snigelrodeo

Och så har jag satt upp mig på väntelista på 10 st rosa äppelsnäckor! Jag vill ha fler blå men det får väl vara någon måtta på det hela.

Snäckuppfödaren tror att hennes rosa snäckor har ynglat under natten. Här händer dock inget. Det har inte gått alls som ni har skrämt mig med här, att de förökar sig som ogräs.
 

Liknande trådar

Äldre http://nyheteridag.se/nytt-sd-rekord-i-sentio-pa-otroliga-269-procent-moderaterna-stortdyker-till-samsta-nagonsin/ SD ( 26,9 )och C (...
Svar
19
· Visningar
1 659
Senast: Blue
·
Anläggning Hej! Jo nu är det min tur, min familj har köpt gård:love: Och vi flyttar in 1 april:love: Men nu börjar ju tankarna gå på hur allt ska...
2
Svar
31
· Visningar
3 161
Senast: LillaMusse
·
Foder & Strö Jag skaffade häst för ett halvår sedan och har lite bryderier i mitt stall. Jag har aldrig haft häst innan, men även de som har stallet...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 726
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
11 821
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp