Snyggaste smartklockan?

Jo, det gÄr, men jag hade velat ha "riktiga" visare ocksÄ, dÄ ser man vad klockan Àr utan att vÀcka skÀrmen och den ser Ànnu mer ut som en "vanlig" klocka. :)
Har inte Garmin nÄn "always on display" funktion?
Det har min Samsung sÄ den slocknar inte helt (om jag inte stÀnger av funktionen) men blir mer upplyst nÀr jag tar upp armen för att kolla tiden.
 
Har inte Garmin nÄn "always on display" funktion?
Det har min Samsung sÄ den slocknar inte helt (om jag inte stÀnger av funktionen) men blir mer upplyst nÀr jag tar upp armen för att kolla tiden.
Jag fÄr kolla det! Men misstÀnker att batteritiden kommer pÄverkas en del?
 

Liknande trÄdar

Kropp & SjÀl Det Àr ju en jÀkla djungel med smartwatches! Har lÀst igenom gamla trÄdar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
820
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Jag tycker det hÀnder mig mÀrkligt ofta att folk jag inte kÀnner börjar prata med mig som om de kÀnde mig. Nu har jag ett vÀldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 306
Senast: Rosett
·
Fordon DÄ jag börjar anvÀnda hÀsttransport mer och inte vill be min sambo köra mig sÄ letar jag nu efter en bil som kan dra hÀsttransport pÄ...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 048
Senast: Smurfoff
·
Kropp & SjÀl Jag har en fundering angÄende diagnos och feldiagnosticering. NÀr jag var runt 12 blev fick jag diagnosen autism samt en ovanlig och...
Svar
15
· Visningar
1 554
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp