Snyggaste smartklockan?

Ni som har Garmin etc, funkar även de för att läsa sms och få telefonsamtal till etc eller är den funktionen mer för typ Google, Samsung etc?
 
Ni som har Garmin etc, funkar även de för att läsa sms och få telefonsamtal till etc eller är den funktionen mer för typ Google, Samsung etc?
Läsa SMS och liknande går, man kan svara på telefonsamtal, men jag är inte säker på hur det faktiskt funkar.
 
Ni som har Garmin etc, funkar även de för att läsa sms och få telefonsamtal till etc eller är den funktionen mer för typ Google, Samsung etc?
Jag har en Polar Vantage M2 och på den får man alla notiser från telefonen inkl sms och man kan starta, lägga på och avböja samtal (men inte prata i den). Jag tror man kan det på i princip alla smartklockor.
 
Ni som har Garmin etc, funkar även de för att läsa sms och få telefonsamtal till etc eller är den funktionen mer för typ Google, Samsung etc?
Jag har en Garmin Fenix 6 och man kan läsa sms, svara eller neka samtal. Sen finns det ”falldetektering” som gör att din ICE kontakt får ett meddelande om din position om det händer något.
Jag upplever Garminklockan som en ren sportklocka och inte smartwatch så som applewatch.
Batteritiden är helt grym jämfört med applewatchen, laddar den 1gång i veckan ungefär.
 
IMG20230802175036.jpg

Det blev en Garmin venu 2S. 😊 Man kan designa sin egen utmrtavka, så jag valde den här som min första. Jag hade velat ha analoga visare också, men det går inte att få allt. 😅
 
Jag har en äldre Garmin forerunner idag, jag gillar typ mina funktioner men kanske inte att den ser så sportig ut. Vill att den ska se mer ut som en vanlig klocka. Men vill också ha det här med gps så den ritar karta åt mig när jag sprungit osv. Är i princip bara löpning, sömn, stegräknare jag har den till förutom som vanlig klocka.
Nån som vet om google klockan har gps?
 
Jag har en äldre Garmin forerunner idag, jag gillar typ mina funktioner men kanske inte att den ser så sportig ut. Vill att den ska se mer ut som en vanlig klocka. Men vill också ha det här med gps så den ritar karta åt mig när jag sprungit osv. Är i princip bara löpning, sömn, stegräknare jag har den till förutom som vanlig klocka.
Nån som vet om google klockan har gps?
Den har gps, men vet inte om du behöver köpa LTE då som har egen uppkoppling kanske? Jag har klockan samt telefonen med mig ut när jag springer, men det är ju i klockan jag startar träningspass osv.
 
Snygg! Men kan du inte byta design på visarna? Det går på min garmin och det är en lite billigare variant😊
Jo, det går, men jag hade velat ha "riktiga" visare också, då ser man vad klockan är utan att väcka skärmen och den ser ännu mer ut som en "vanlig" klocka. :)
 
Aha! Den modellen jag har köpt har det tyvärr inte. Min förra Garmin hade visare, vilket jag verkligen uppskattade. 😊
Är du säker? Googlar man på din klocka ser man flera bilder med visare😊

Edit. Eller menar du riktiga analoga visare? Inte digitala som ser ut som riktiga?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
820
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 305
Senast: Rosett
·
Fordon Då jag börjar använda hästtransport mer och inte vill be min sambo köra mig så letar jag nu efter en bil som kan dra hästtransport på...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 048
Senast: Smurfoff
·
Kropp & Själ Jag har en fundering angående diagnos och feldiagnosticering. När jag var runt 12 blev fick jag diagnosen autism samt en ovanlig och...
Svar
15
· Visningar
1 554
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp