Bukefalos 28 år!

Snyggt Buke!!!

Sv: Snyggt Buke!!!

:( missade det rosa. jag som är en rosagalning hade väl skrikit av glädje :p Men den här brungula är hemskt! :eek: :o
 
Sv: Snyggt Buke!!!

Jag hade också gillat det rosa, men många andra gör ju inte det, så då får det räcka med att bloggen är rosa. :D

Nu händer det verkligen grejer! :banana:
 
Sv: Snyggt Buke!!!

*kl*

Det är lika spännande varje gång man uppdaterar/byter forum att se vilken ny färg som dyker upp.:rofl:
 
Sv: Snyggt Buke!!!

Nej nej nej nej! Det som var så bra förut :cry:. Jag hade precis accepterat de nya färgerna från FÖRRA "omgjorningen": Dock är det finare nu än i början av alltihopa :crazy:
 
Sv: Snyggt Buke!!!

*KL*

Förlåt mig men jag är magsjuk/förkyld.. och dessa färger påminner mig om något jag har just nu.. *spysmiley*

Hellre rosa.
 
Senast ändrad:
Sv: Snyggt Buke!!!

JA, med andra VÄLDIGT passande för Buke! :rofl:

*tar skydd under bordet*



Om man hade svårt att slita sig från Buke innan, vad får man då nu med alla färgbyten?!? :D
 
Sv: Snyggt Buke!!!

Just nu är det diverse bruna-skära toner. Gunnar, snälla, snälla, välj något annat, dessa färger triggar min huvudvärk och ont i ögonen!

Jag vet inte om det är snyggt eller inte, bara att jag blir helt utmattad.
 
Sv: Snyggt Buke!!!

Jag håller med. Jag har aldrig problem med färger annars, överhuvudtaget, men de här flimmrar och gör så jag får ont i ögonen.
 
Sv: Snyggt Buke!!!

*kl*

Det här bruna färger tycker jag är OK, men det brukar ju ta ett tag innan man blivit van vid ändringar.
 
Sv: Snyggt Buke!!!

den här bruna kan jag gå med på, bättre än spyfärgen. Men jag vill ha rosa :angel:
 
Sv: Snyggt Buke!!!

ja faktist! Finns det ingen annan slags brun? :angel:
 
Sv: Snyggt Buke!!!

Nu är det spyfärg igen *suck*

(förlåt att jag är så negativ!)
 
Sv: Snyggt Buke!!!

Det tycker jag med:crazy:


Det ser liksom ut som att något gått väldigt, väldigt fel:angel:

Om vi ska byta färg, varför inte blåa nyanser, eller varmare gula, eller rosa/lila?


Eller ännu bättre, GRÖNT:devil:
 

Liknande trådar

Bukefalos Tryckte gilla på ett inlägg på allmänt med en tumme upp. Då kom jag till en sida där jag fick frågan om jag avsåg att posta den...
Svar
1
· Visningar
326
Senast: _Elly_
·
Utrustning Har precis skaffat en Kemnevall Theia och den har mer framskurna kåpor än jag är van vid på dressyrsadlar. Mina Mattes dressyrschabrak...
Svar
2
· Visningar
306
Senast: peperoni2
·
Hemmet Mitt gamla diskställ börjar bli slitet så jag tänkte byta upp mig. Gillar egentligen det gamla rent praktiskt men det är inte det minsta...
2
Svar
24
· Visningar
1 335
Senast: Sleepan
·
Övr. Hund Om vi bortser helt ifrån hur passade rasen är för dig, mentalitet, hälsa… Bara utseende och absolut ingenting annat. Vilken ras/typ är...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
12 560
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp