Bukefalos 28 år!

Snyggt Buke!!!

Sv: Snyggt Buke!!!

KL

Snyggt med det bruna. Jag håller på lite med en förenings hemsida och det är jättesvårt med färgerna:crazy:
 
Sv: Snyggt Buke!!!

Vilken läbbig gul brun färg det ser ut som när mina katter mått illa och jag får nästan kväljningar själv bara av att se på skärmen:eek:
 
Sv: Snyggt Buke!!!

har nog missat de tidigare färgskiftningarna men det här var lite väl... brungult :crazy:

hellre rosa då :D eller kanske blått?
 
Sv: Snyggt Buke!!!

Tänk vilket kackel det blir så fort det ändras lite grann... Haha
 
Sv: Snyggt Buke!!!

loggade på, möttes av den hm.... bajsbruna färgen och fick ett oemotståndligt begär att gå in på "hjälp" och kommentera.
tydligen hade 46 stycken andra ca känt samma begär.

jag vet att det är konservativt att klaga på nyheter - men snälla, kan vi inte gå tillbaks till den mjuka, harmoniska mintgröna varianten som rådde?
om det var nånstans runt den 30:e mars hade jag misstänkt April skämt faktiskt! :crazy:
 
Sv: Snyggt Buke!!!

*kl*

Nej, nej snälla! Inte så här! :eek: Skiftande brunt, grisrosa och jag vet inte vad mellan sidorna...

Det här är INTE buke...

Snälla, snälla, snälla - ta tillbaks de gamla färgerna!

Norrland
 
Sv: Snyggt Buke!!!

-kl-

Dehär piss-gula är nog värst..

*Positivitet? Jadå.* :p
 
Sv: Snyggt Buke!!!

:eek:

Jag får ju skallebank av den färgen som är nu!
 
Sv: Snyggt Buke!!!

*kl*

Jag updaterade sidan..DUNK! Mörkgrönt är kanske inte det snyggaste
 
Sv: Snyggt Buke!!!

den gröna kanske kommer tillbaka? :p

stackars gunnar som tänkt göra det fint här..
alla bara klagar :p
 

Liknande trådar

Bukefalos Tryckte gilla på ett inlägg på allmänt med en tumme upp. Då kom jag till en sida där jag fick frågan om jag avsåg att posta den...
Svar
1
· Visningar
326
Senast: _Elly_
·
Utrustning Har precis skaffat en Kemnevall Theia och den har mer framskurna kåpor än jag är van vid på dressyrsadlar. Mina Mattes dressyrschabrak...
Svar
2
· Visningar
309
Senast: peperoni2
·
Hemmet Mitt gamla diskställ börjar bli slitet så jag tänkte byta upp mig. Gillar egentligen det gamla rent praktiskt men det är inte det minsta...
2
Svar
24
· Visningar
1 336
Senast: Sleepan
·
Övr. Hund Om vi bortser helt ifrån hur passade rasen är för dig, mentalitet, hälsa… Bara utseende och absolut ingenting annat. Vilken ras/typ är...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
12 568
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp