Snyggt Buke!!!

Sv: Snyggt Buke!!!

*kl*
Nu tycker jag att Buke är skitsnyggt! Och loggan är också kanonfin, tycker att det är bra med det röda som sticker ut lite.
Bra jobbat Gunnar! :bow:

MEN (á la Let's Dance-Tony ;) ) jag har ett litet ytte-pytte klagomål: Den gröna färgen som är vid de nya inläggen i en tråd (vet ni vad jag menar?) är lite för lik den gröna bakgrunden, vilket gör det svårt att se. Inget stort problem alls, men ändå...
 
Sv: Snyggt Buke!!!

Den här:
post_new.gif


Men jag har märkt att det troligen beror på att min skärm är dålig, för det syns bra på övre delen av skärmen, men dåligt längre ner :angel:
 
Sv: Snyggt Buke!!!

Jag skulle nog hellre se att den färgen stack ut lite, typ den röda färgen som är på besökta länkar & i loggan.
 
Sv: Snyggt Buke!!!

Så är det hos mig med... Men jag använder mig inte av den utan går via första olästa medelande istället, så behöver man inte ha koll på vilka man inte läst eller inte...
 
Sv: Snyggt Buke!!!

Fast den funktionen strular lite för mig ibland o antingen missar inlägg jag inte sett tidigare eller går tillbaka till inlägg jag redan läst...
 
Sv: Snyggt Buke!!!

Ja ibland strular det här med, beror på om det är mycket bilder eller ej, iaf här...
 
Sv: Snyggt Buke!!!

*knappen*

Jag börjar nästan att vänja mig vid den "icke-matchande" loggan...


Börjar nästan tycka den är snygg... :D
 
Sv: Snyggt Buke!!!

KL

Gunnar! Jag brukar klaga på hur du ändrar färgerna till de mest konstiga nyanser och toner, men nu måste jag säga att för första gången i Bukes historia kan mina ögon slappna av, hjärnan registrera vad som läses och jag slipper huvudvärk!

Tack!
 
Sv: Snyggt Buke!!!

*Kl*

Var har reklamen tagit vägen?
grubbel.gif
Nu hittar jag bara i överkanten i forumöversikten och överst samt nederst i trådarna. Försökte förresten klicka på annonsen för "rideonnet" men det verkar låsa sig när googlead-fönstret kommer upp. Man kommer inte vidare. Men det kanske bara är lokalt hos google det felet? Östgötahäst funkar hur bra som helst i alla fall :D

(försöker ju tjäna in lite pengar till framtida servers :angel: )
 
Sv: Snyggt Buke!!!

Rideonnet funkar hos mig.

Men du har helt rätt i att det bara finns två reklamställen på trådarna numera...
 

Liknande trådar

Bukefalos Idag har det hänt flera gånger att buke inte kunde laddas och jag kom till den där sidan med en reload-knapp. Funkade inte att klicka på...
Svar
5
· Visningar
713
Senast: bettysmatte
·
Kläder & Bli fin Kära Buke! Jag vill ha en vinterkjol för att slippa ha byxor på mig hela tiden. Vet inte riktigt vilken stil jag söker men när jag letar...
Svar
5
· Visningar
552
Senast: MJLee
·
Bukefalos Buke är helt plötsligt mer utzoomat som grundläge och texten är därmed mindre. Det är som att inläggen nu är bredare. Om jag zoomar in...
Svar
2
· Visningar
832
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag har just nu en Garmin vivomove som jag tycker är hyfsat snygg. Men den är repig och jag är inte helt nöjd med funktionen, så jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 321
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp