Snyggt Buke!!!

Sv: Snyggt Buke!!!

Jag visste väl att någon skulle hitta något att klaga på.
I övrigt handlar det om att jag behöver lite tid för att känna in vilka färger som passar, oftast brukar det bli bra efter ett tag.

Det brun-gula var inte så dumt det heller, men det blev lite äl livlöst och det innebar att jag nog tog i lite för mycket när jag ville bryta med det.

Det är riktigt att detta liknar färger jag använt tidigare, det är dock inte riktigt på samma platser och faktiskt inte samma färger som tidigare.

När det gäller loggan så vill jag att den även skall kunna fungera på ett vitt papper om det skulle bli aktuellt och att den inte skall smälta in för mycket med allt annat. Låt mig få några dagar med den så känner jag bättre om den verkligen behöver ändras. ;)
 
Sv: Snyggt Buke!!!

Okej, då vet jag hur det ligger till. Men några snyggare färger borde det väl gå att fixa? :angel:
 
Sv: Snyggt Buke!!!

Smaken är som baken delad... Den ena tycker si, den andra så, den tredje tycker blä...
 
Sv: Snyggt Buke!!!

Gunnar, jag tycker allt är skitsnyggt, både med det gröna och med loggan. :bow:

En fråga bara; det blev brungrönt nu när jag skulle svara på detta... Meningen? Har en printscreen om du vill se.




Jag hade fortfarande gärna haft en dekal på bilen med Bukeloggan....;)

*indianen som annars hatar dekaler på bilen*
Jag skulle LUGNT kunna köpa mig en dekal eller två jag med! :D
 
Sv: Snyggt Buke!!!

Framför allt hur skall han kunna uppfylla alla personers önskemål om färger... Nån vill ha grönt andra rött, några blått mm... Kanske skulle vara randigt, regnbågsfärgat... Ja kanske en randigt med alla färger som går... Då får alla sin röst hörd... ;) :rofl:
 
Sv: Snyggt Buke!!!

Framför allt hur skall han kunna uppfylla alla personers önskemål om färger... Nån vill ha grönt andra rött, några blått mm... Kanske skulle vara randigt, regnbågsfärgat... Ja kanske en randigt med alla färger som går... Då får alla sin röst hörd... ;) :rofl:
Ja, eller lila med gula prickar!! :D Nä, jag skulle inte vilja försöka göra alla nöjda. Hur man än vänder sig har man arslet bak :rofl: Vad man än provar är det någon som gallskriker.
 
Sv: Snyggt Buke!!!

*KL*

Måste säga att det stack till lite i ögonen av den gröna bakgrundsfärgen, då var det bättre med den gula.
 
Sv: Snyggt Buke!!!

Gunnar får göra som han vill, passar inte färgerna är det vell bara att göra ett eget forum... Då kan man leka bäst sjutton man vill med färgerna...
 

Liknande trådar

Utrustning Har precis skaffat en Kemnevall Theia och den har mer framskurna kåpor än jag är van vid på dressyrsadlar. Mina Mattes dressyrschabrak...
Svar
2
· Visningar
256
Senast: peperoni2
·
Hemmet Mitt gamla diskställ börjar bli slitet så jag tänkte byta upp mig. Gillar egentligen det gamla rent praktiskt men det är inte det minsta...
2
Svar
24
· Visningar
1 216
Senast: Sleepan
·
Övr. Hund Om vi bortser helt ifrån hur passade rasen är för dig, mentalitet, hälsa… Bara utseende och absolut ingenting annat. Vilken ras/typ är...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
12 094
Senast: Sezziyanen
·
Hemmet Har köpt lägenhet där köket har kvart klinker på golvet, vita högblanka skåpluckor och svart bänkskiva. Köksmöbler till detta? Litet...
Svar
10
· Visningar
266

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp