Snyggt Buke!!!

Sv: Snyggt Buke!!!

*kl*

Är tacksam för det gröna, för det är min favoritfärg, men måste säga att det inte matchar så bra nu, bakgrunden och resten.
 
Sv: Snyggt Buke!!!

* knapplån*

Gunnar, här har jag tagit ut en färg från de beiga som skulle passa som bakrundsfärg istället för den där illgröna som inte matchar ett dugg!
#D7EFCB

/ Sorbe - matchningsfreak.
 
Sv: Snyggt Buke!!!

* knapplån*

Gunnar, här har jag tagit ut en färg från de beiga som skulle passa som bakrundsfärg istället för den där illgröna som inte matchar ett dugg!
#D7EFCB

/ Sorbe - matchningsfreak.


Jag tror #D7EFCB gör att sidan blir alldeles för ljus och jobbig, det är skönt med den gröna färgen som är nu som mörkar ner sidan lite.
Fast jag skulle gärna se en lite mer grönbrun färg istället, fast jag måste säga att jag gillar den nuvarande färgen mer nu än jag gjorde igår.
 
Sv: Snyggt Buke!!!

Det har ju med skärminställningar och sånt att göra... Man kan nämligen ställa in lite själv på sin egna dator/skärm hur man vill att det skall se ut... Du kanske har det ljusare/mörkare hemma mot i skolan...
 
Sv: Snyggt Buke!!!

den här färgen kanske inte är webbsäker... den såg nämligen helt annorlunda ut på skolans dator...
I skolan var det inte så snyggt, men så som det ser ut hemma tkr jag däremot att det är väldigt snyggt
det var det jag sa att jag tror att det kanske inte är en webbsäker färg och det är därför vissa tkr den passar ihop med de andra färgerna och andra inte...
 
Sv: Snyggt Buke!!!

Fast websäkra färger gäller väl främst på skärmar som har väldigt få färger, det är väl inte så vanligt på dagens moderna skärmar...
 
Sv: Snyggt Buke!!!

-kl-

Fixar gunnar bara de beiga/gula nu så funkar dom här färgerna bra. :)
 
Sv: Snyggt Buke!!!

Snyggt! :bow:
Nu hittar inte ens jag något att klaga på! :p
 

Liknande trådar

Bukefalos Idag har det hänt flera gånger att buke inte kunde laddas och jag kom till den där sidan med en reload-knapp. Funkade inte att klicka på...
Svar
5
· Visningar
713
Senast: bettysmatte
·
Kläder & Bli fin Kära Buke! Jag vill ha en vinterkjol för att slippa ha byxor på mig hela tiden. Vet inte riktigt vilken stil jag söker men när jag letar...
Svar
5
· Visningar
552
Senast: MJLee
·
Bukefalos Buke är helt plötsligt mer utzoomat som grundläge och texten är därmed mindre. Det är som att inläggen nu är bredare. Om jag zoomar in...
Svar
2
· Visningar
832
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag har just nu en Garmin vivomove som jag tycker är hyfsat snygg. Men den är repig och jag är inte helt nöjd med funktionen, så jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 321
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp