Bukefalos 28 år!

Snyggt Buke!!!

Sv: Snyggt Buke!!!

*kl

kan nån förklara vad "blinkande brevet" är för något:confused:
Inte bara att -det va nåt som fanns förr
 
Sv: Snyggt Buke!!!

*kl*

Nu blev det jättefint, tycker jag!:) Den här ljusgröna bakgrundsfärgen var mycket bättre och vilsammare för ögat än den mörkare varianten.
 
Sv: Snyggt Buke!!!

KL


Vidrigt orange och skrikgrönt. Blä.

Bättre med det bruna, det var vilsamt för ögonen.
 
Sv: Snyggt Buke!!!

*kl*

Den här grön-gula kombinationen gillar jag!! :love:
Snyggt!!!

Är fortfarande inte förtjust i loggan. Hade nog önskat att den gick i samma toner ungefär, men man kan ju inte få allt här i livet ;)
 
Sv: Snyggt Buke!!!

*kl*

Det är snyggt nu också, men det såg snyggast ut.. hmm var det klockan 12 ungefär jag var inne förra gången? Då var färgerna lite mörkare och jag tyckte det var mycket snyggare iaf.
 
Sv: Snyggt Buke!!!

*kl*

Oj! Här händer det grejer, jag var på väg att spy när jag såg det :crazy: Den gröna färgen är fin, men vad är det för hemsk orange färg på sidhuvudena?
 
Sv: Snyggt Buke!!!

Loggan är riktigt snygg! Och nu tror jag färgerna har blivit lite mörkare igen också eller så har jag vant mig. :D
 
Sv: Snyggt Buke!!!

nu gillar jag allt...




...UTOM den vinröda randen i loggan. tycker fortfarande det blir för ensamt när det andra vinröda på sidan bara syns ibland och inte särskilt påtagligt.

men jag kan väl inte få allt... ;)
 

Liknande trådar

Bukefalos Tryckte gilla på ett inlägg på allmänt med en tumme upp. Då kom jag till en sida där jag fick frågan om jag avsåg att posta den...
Svar
1
· Visningar
326
Senast: _Elly_
·
Utrustning Har precis skaffat en Kemnevall Theia och den har mer framskurna kåpor än jag är van vid på dressyrsadlar. Mina Mattes dressyrschabrak...
Svar
2
· Visningar
306
Senast: peperoni2
·
Hemmet Mitt gamla diskställ börjar bli slitet så jag tänkte byta upp mig. Gillar egentligen det gamla rent praktiskt men det är inte det minsta...
2
Svar
24
· Visningar
1 335
Senast: Sleepan
·
Övr. Hund Om vi bortser helt ifrån hur passade rasen är för dig, mentalitet, hälsa… Bara utseende och absolut ingenting annat. Vilken ras/typ är...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
12 564
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp