Bukefalos 28 år!

Snyggt Buke!!!

Sv: Snyggt Buke!!!

Ta inte bort min favoritfärg Gunnar!
Jag älskar ju buke för att den är GRÖN!
 
Sv: Snyggt Buke!!!

Eller testa nån lite mer neutral färg i bakgrunden, ljusgrått eller nån färg som är lika "mjuk" som förgrundsfärgen :idea:
 
Sv: Snyggt Buke!!!

tur smaken är som baken ;)

Jag gillar dova färger.. naturnära färger..

Den här blåa är skrikig tycker jag.. Om den tonades mot grått skulle den nog vara trevligare att vila ögonen på *tycka*
 
Sv: Snyggt Buke!!!

týcker också att nuvarande blå är jättefin!
fast jag är tveksam till om det beigegulbruna passar riktigt till...
 
Sv: Snyggt Buke!!!

KL

Gräsligt:eek:

Dom fulaste färger man kan tänka sig, i kombination! Dessutom är det svårt att läsa!
 
Sv: Snyggt Buke!!!

KL
Nej huff...


Prova svart bakgrund, skrik lila på menyerna, rosa text, kanske lite skrikigt gröna detaljer :devil: :angel:
 

Liknande trådar

Bukefalos Tryckte gilla på ett inlägg på allmänt med en tumme upp. Då kom jag till en sida där jag fick frågan om jag avsåg att posta den...
Svar
1
· Visningar
353
Senast: _Elly_
·
Utrustning Har precis skaffat en Kemnevall Theia och den har mer framskurna kåpor än jag är van vid på dressyrsadlar. Mina Mattes dressyrschabrak...
Svar
2
· Visningar
320
Senast: peperoni2
·
Hemmet Mitt gamla diskställ börjar bli slitet så jag tänkte byta upp mig. Gillar egentligen det gamla rent praktiskt men det är inte det minsta...
2
Svar
24
· Visningar
1 362
Senast: Sleepan
·
Övr. Hund Om vi bortser helt ifrån hur passade rasen är för dig, mentalitet, hälsa… Bara utseende och absolut ingenting annat. Vilken ras/typ är...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
12 752
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp