Bukefalos 28 år!

söka tävling!

K

kallzon_

Nu när tälvlingarna sätter igång lite mer, finns det någon sida man kan kolla på så man vet när tävlingarna är i ladet? datumar och så?
är lite ny med det här med tävlingar! :crazy:

ridsport?
 
Sv: söka tävling!

alla tävlingar utom lokal hopp/dressyr finns under tävlingstermin på www.ridsport.se

lokala tävlingar (och större tävlingar i distriktet) finns på respektive distrikts hemsida, länkar finns på ridsport.se
 
Sv: söka tävling!

på sörmlands ridsportförbund finns även lokana tävlingar!
Dem har ju gjort om ridsport så att man går till det distriktförbund
man vill och så söker an på tex lokal i stockholm ochså får du fram
alla lokala tävlingar i stockholm län !

lycka till :smirk:
 
Sv: söka tävling!

kallzon_ skrev:
Nu när tälvlingarna sätter igång lite mer, finns det någon sida man kan kolla på så man vet när tävlingarna är i ladet? datumar och så?
är lite ny med det här med tävlingar! :crazy:

ridsport?

Lokala tävlingar hittar du på www.skaneridsport.se gå in under tävling. Du får sedan själv hitta propparna hos resp klubb.
 

Liknande trådar

Tävling Vet att det finns en gammal tråd om detta, men det kan väl vara kul att starta upp en ny😉 Så, vad är det sjukaste/värsta som ni sett...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
16 153
Senast: corzette
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 430
Senast: zarmino
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 163
Senast: mars
·
Tävling Angående fotografering på tävling. Hur fungerar det på de platser där ni har fotograf? Får alla skriva under någon form av samtycke...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 930
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • SD:s trollfabrik
  • Var vill vi bo?
  • Personalmöten

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp