Spooks-tråden!

Jag vågar knappt göra detta :nailbiting: Ja, jag gillar Spooks, okej?

Jacka Martha
Fleecetäcke Crown
Stövlar
Väst Chalet
Fleece Lexington
Kavaj Showjacket
Tävlingspiké Kimi Sequin
Topp Matilda
Schabrak och luva, gammal modell
Schabrak Crown
Mössa
Stövelstrumpor Sox
IMG_1850_zps9w35ey5g.jpg


Hoodie Evi
Väst Snoop
Stövelstrumpor Sox star
Bälte
Halsduk
Kavaj Luna
Keps
Topp Frieda
Pannband
Schabrak Crown
Flughuva Crown
Ridbyxor Ricarda Full Grip
IMG_1851_zpsznvjebap.jpg


Väst Chalet
Jacka Greta
Kavaj Classic
Tävlingspiké Kim
Piké
Fleece Lexington
Stövelstrumpor Sox
Jacka La Paz
IMG_1853_zpsgtbuelew.jpg
Har du spooks -sponsor eller köper du allt själv?

Jag gillar visserligen också spooks, men du har nästan lika mycket spooks som min vän med spooks sponsor :D
 
Har du spooks -sponsor eller köper du allt själv?

Jag gillar visserligen också spooks, men du har nästan lika mycket spooks som min vän med spooks sponsor :D

Många spooks folk här. En i mitt stall sköter deras hemsida och foton och sånt, har jag rätt om det är du på vissa bilder @Equilina ? Känner igen er härifrån :o:D
 
Jag är skitnöjd med spooks hoodie tröjan jag lär ju köpa mer där ifrån ! De räckte att jag hade hoodie tröjan (ingenting under alls) på mig och ett par byxor på mig för att kolla hästarna innan jag skulle sova frös inte alls
 
Eftersom deras xl motsvarar max strl 42 kan jag bara glömma deras kläder. Synd på så rara ärtor
 
Eftersom deras xl motsvarar max strl 42 kan jag bara glömma deras kläder. Synd på så rara ärtor
Men va? :eek:
XL är väl typ 44 hos de?
Alltså ja, deras storlekar är väl inte de allra största. Men så små är de väl inte? :confused:
Jag brukar ha 38-40 i "vanliga" jackor/västar. Har M i Spooks dito. Så små tycker jag inte de är...
 
Jag provade Spooks ridbyxor i helgen och upplever att de är lite långa i benen, vet du om det finns olika modeller @Equilina? :)
...och insåg precis att jag kanske bör tillägga att jag är typ 165cm lång och har normallånga ben, så min fråga är egentligen om de har olika modeller för "vanliga" och längre ben, som typ Pikeur har?
 
Jag har S i andra märken men får ha M i spooks. Har väst, jacka t-shirt och fleece i M som sitter tajt.
Ridbyxorna med silikon grip har jag 36 i. Är 170 typ och dom är lagom långa till mig. Tycker inte jag har så långa ben, brukar ha längd 31/32 i jeans.
 
...och insåg precis att jag kanske bör tillägga att jag är typ 165cm lång och har normallånga ben, så min fråga är egentligen om de har olika modeller för "vanliga" och längre ben, som typ Pikeur har?

Jag som tycker att Animo har capribyxor gillar ju att Spooks är lite längre :D De finns bara i en standardlängd.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
11 498
Senast: Lager
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
935
Senast: skiesabove
·
Kultur Miraklet i Gullspång finns på svtplay. Ni som har sett den, vad tycker ni? Har ni några teorier? :nailbiting: Vad är er teori om...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 770
Senast: Rosett
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 003
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp