Spooks-tråden!

Jag vågar knappt göra detta :nailbiting: Ja, jag gillar Spooks, okej?

Jacka Martha
Fleecetäcke Crown
Stövlar
Väst Chalet
Fleece Lexington
Kavaj Showjacket
Tävlingspiké Kimi Sequin
Topp Matilda
Schabrak och luva, gammal modell
Schabrak Crown
Mössa
Stövelstrumpor Sox
IMG_1850_zps9w35ey5g.jpg


Hoodie Evi
Väst Snoop
Stövelstrumpor Sox star
Bälte
Halsduk
Kavaj Luna
Keps
Topp Frieda
Pannband
Schabrak Crown
Flughuva Crown
Ridbyxor Ricarda Full Grip
IMG_1851_zpsznvjebap.jpg


Väst Chalet
Jacka Greta
Kavaj Classic
Tävlingspiké Kim
Piké
Fleece Lexington
Stövelstrumpor Sox
Jacka La Paz
IMG_1853_zpsgtbuelew.jpg
 
Vad jag förstår så är dom figursydda ! Kan passa mig som har former och är sådär pendlare i vikten 60-65kg och 171 lång de blir första spooks imorgon för min del
 
Jag älskar verkligen spooks och har en liten samling :love::
Jacka Double jule
Fleece Lexi
T-shirt Matilda
Kavaj showjacket
Mössa big bubble
En tävlingstopp som jag inte vet namnet på

Är väldigt sugen på en väst också :love:
 
"Råkade" visst bli lite till spookskläder :D
En Evi sweatshirt, en Pike Ari och ännu en mössa i modellen big bubble.
Såg nu även att det finns Hästutrustning, så ponnyn får väl eventuellt ett nytt schabrak :angel::laugh:
 
Jag vågar knappt göra detta :nailbiting: Ja, jag gillar Spooks, okej?

Jacka Martha
Fleecetäcke Crown
Stövlar
Väst Chalet
Fleece Lexington
Kavaj Showjacket
Tävlingspiké Kimi Sequin
Topp Matilda
Schabrak och luva, gammal modell
Schabrak Crown
Mössa
Stövelstrumpor Sox
IMG_1850_zps9w35ey5g.jpg


Hoodie Evi
Väst Snoop
Stövelstrumpor Sox star
Bälte
Halsduk
Kavaj Luna
Keps
Topp Frieda
Pannband
Schabrak Crown
Flughuva Crown
Ridbyxor Ricarda Full Grip
IMG_1851_zpsznvjebap.jpg


Väst Chalet
Jacka Greta
Kavaj Classic
Tävlingspiké Kim
Piké
Fleece Lexington
Stövelstrumpor Sox
Jacka La Paz
IMG_1853_zpsgtbuelew.jpg

Du borde ju nästan bli sponsrad så mycket du har från dom:p
 
Nu ska jag våga mig på att tvätta min Luna första gången :nailbiting: 30 grader i vanlig kulörtvätt (som det står på lappen) eller hur kör ni?
 
Nu ska jag våga mig på att tvätta min Luna första gången :nailbiting: 30 grader i vanlig kulörtvätt (som det står på lappen) eller hur kör ni?
Nu har jag ingen kavaj från Spooks, men både jackor, väst och ridbyxor och jag skulle generellt säga att de tål tvätt mycket bättre än tvättråden. Så jag hade inte varit orolig för att tvätta.
 
Nu ska jag våga mig på att tvätta min Luna första gången :nailbiting: 30 grader i vanlig kulörtvätt (som det står på lappen) eller hur kör ni?

Japp, 30 grader i vanlig tvätt. Jag ser bara till att inte ha några "riviga" eller vassa (tex kardborre eller dragkedjor i metall) i samma maskin.
 
Jag är fundersam. Fick hem ännu en Lexi nyligen men funderar på om jag verkligen ska behålla den. Anledningen är att den gamla blivit ganska nopprig på flera ställen trots att den är väldigt sparsamt använd :( någon annan som haft problem med det?
 
Jag är fundersam. Fick hem ännu en Lexi nyligen men funderar på om jag verkligen ska behålla den. Anledningen är att den gamla blivit ganska nopprig på flera ställen trots att den är väldigt sparsamt använd :( någon annan som haft problem med det?
Jag såg faktiskt att min kompis fleece från föregående modell blivit väldigt noppig. Min Lexi är inte noppig alls, så kanske olika beroende på färg..?
 
Jag såg faktiskt att min kompis fleece från föregående modell blivit väldigt noppig. Min Lexi är inte noppig alls, så kanske olika beroende på färg..?

Kanske? Min gamla är brun, den nya är marinblå. Känner mest att den är lite för dyr för att bli ful så snabbt när jag har en fleece från CRW som överlevt soffhängskvällar, löprundor, ridturer och en herrans massa tvättar.
 
Jag är fundersam. Fick hem ännu en Lexi nyligen men funderar på om jag verkligen ska behålla den. Anledningen är att den gamla blivit ganska nopprig på flera ställen trots att den är väldigt sparsamt använd :( någon annan som haft problem med det?

Jag har tre fleccetröjor från sppoks som alla är jättefina trots en hel del tvättar. En marin, en grå och en brun.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
15 16 17
Svar
327
· Visningar
11 517
Senast: Lilla
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
935
Senast: skiesabove
·
Kultur Miraklet i Gullspång finns på svtplay. Ni som har sett den, vad tycker ni? Har ni några teorier? :nailbiting: Vad är er teori om...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 773
Senast: Rosett
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 003
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp