Spooks-tråden!

I min samling finns två stycken Pixi fleece, helt underbara, i stl L. Något stora i magen men stl M var för tight över axlarna.

Har två stycken pikéer i stl M. En Ari och en som jag inte kommer ihåg modellen på.

Till sist så har jag mina älskade helskodda Ricarda ridbyxor i stl M. Sitter som ett smäck!
Funderar på att köpa ett par vita men är tveksam om dom är godkända på dressyrbanan pga kronan på benet :confused:

Funderar även på en Classic kavaj och sen jackan Emilia.

Är det någon som vet hur Emilia är i storlek? Har testat andra jackor och varierar då från stl S till L :cautious:
 
Jag vågar knappt räkna ihop vad jag har... :crazy::love: Gör ett försök ur minnet... Strl är jag inte säker på.

2 kavajer strl S, en svart Showjacket och en brun Classic.

2 fleecejackor Lexington, grå och brun. Strl S, möjligen M.

1 piké strl S, gammal modell som jag inte vet namnet på.

2 toppar strl S, en vit Matilda och en blå/turkos som jag inte vet vad den heter.

3 västar, en svart Chalet strl XS, en brun-rosa Chalet strl S och en blå Snoop Hood strl XS.

2 jackor, en brun Greta (vinterjacka) i S och en brun-rosa La Paz (vårjacka) i M.

En tävlingspiké, Kim i rosa strl XS eller S.

Svarta stövlar strl 39 extra höga.

Två par strumpor, Sox i brunt och Sox Star i blått.

Mössa som tyvärr inte finns längre, den är :love::love::love:, halsduk Big Scarf och svart armband med bett.

Schabrak+luva i svart och blått strl full.

Tror det var allt :angel:
 
Jag är lite sugen på att kanske skaffa en kavaj från Spooks när jag når matchvikt, men m.e.m. alla produktbilder är ju bara framifrån... Är det någon som har bild på sin kavaj från lite fler håll?
 
Jag vågar knappt räkna ihop vad jag har... :crazy::love: Gör ett försök ur minnet... Strl är jag inte säker på.

2 kavajer strl S, en svart Showjacket och en brun Classic.

2 fleecejackor Lexington, grå och brun. Strl S, möjligen M.

1 piké strl S, gammal modell som jag inte vet namnet på.

2 toppar strl S, en vit Matilda och en blå/turkos som jag inte vet vad den heter.

3 västar, en svart Chalet strl XS, en brun-rosa Chalet strl S och en blå Snoop Hood strl XS.

2 jackor, en brun Greta (vinterjacka) i S och en brun-rosa La Paz (vårjacka) i M.

En tävlingspiké, Kim i rosa strl XS eller S.

Svarta stövlar strl 39 extra höga.

Två par strumpor, Sox i brunt och Sox Star i blått.

Mössa som tyvärr inte finns längre, den är :love::love::love:, halsduk Big Scarf och svart armband med bett.

Schabrak+luva i svart och blått strl full.

Tror det var allt :angel:

Och mer har det blivit :D
Svart parkas Martha :love:
Blått pannband
Svart fleecetäcke
Blå kavaj Luna/Lena
Vitt dressyrschabrak

Har fått se en preview av vårkollektionen och det kommer en hel del fint! :love: Kommer bli en till tävlingspiké, minst...
 
Känner att jag också ska hoppa in i den här tråden kanske...

Detta har jag hittills:
- Chalet väst, brun/rosa - köptes för år och dagar sedan
- Snoopy väst, mörkblå - köptes för 2 år sedan på rea

Är dock sugen på mera ( :D ), nämligen detta:
- Showjacket, ljusblå
- Showjacket Luna, vinröd
- Skjorta Camilla Elegance, ljusrosa
- Kofta Evi, rosa
- Kofta Heart, grå
- Schabrak Heart, grå
- Täcke Sparkling, ljusblå
- Pannband, klarblå
Var nog allt jag kom på nu :angel:

Pannbandet ska jag dock köpa, snarast. Någon som vet om Spooks kommer till SIHS i år? :)
 
Hoppar in i den här tråden trots att jag känner mig gigantisk när ni snackar om era storlekar!! :rofl:

Köpte en Chalet-väst i lördags och älskar den! Provade Snoopy också men det var ju bara att glömma storlekmässigt :cool: Chalet funkade dock bättre, troligen för att den är lite tunnare, men jag har ändå storlek XXL. Tråkigt att behöva ha det fast man har fått ner 8 kg liksom, jag har aldrig XXL i vanliga fall! Har inte haft innan jag gick ner i vikt heller :devil:
11200798_1198921016801456_8328880972647610081_n.jpg


Supernöjd med västen är jag iaf! Perfa för mig som lätt blir varm och därför har himla svårt att hitta en jacka som funkar :)
 
Jag har nyligen köpt en snoopy spooks jacka. Än så länge trivs jag superbra i den :love: Min första riktiga vinterjacka att ha i stallet dessutom, tidigare år har jag gått runt och frusit i fleecetröjor och skaljackor av ren snålhet. Därför tyckte jag att jag förtjänade en riktigt bra jacka i år :p

Jag valde storlek M. Den är för stor om jag bara har en vanlig tröja under, men med en tjocktröja eller fleece under sitter den perfekt! Möjligtvis lite för lång, men inte så det stör mig.
I normala fall har jag storlek S för det mesta, jag har väldigt kort överkropp men har ingen platt mage :angel:
 
Jag har precis beställt mig en Lexi-fleece! Tråkigt att behöva vänta på leveransen bara, jag vill ju ha den NU:p
 
Jag har
3par ridbyxor Ricarda, vita och bruna av den gamla modellen och ett par blå med den nya silikon skoningen Ricarda Grip. Har storlek S på de bruna och blå och M på de vita.
fiina_5633d2672a6b22470dfdbdce.jpg


1 brun Chalet väst storlek L (den är rymlig!)
dsc_0725_5524c7ad2a6b22bcb75efbb2.jpg

2par strumpor duvblå och turkos/marin
pict0010_53e744469606ee59c387b8fe.jpg

2 tävlingstoppar en marin, en vit, storlek S på båda

Har storlek 36 i vanliga fall, eller 34 i midjan och 38 över axlarna...haha så det beror lite på passform

Jag är sugen på en ny jacka, Anna och en fleece Lexi i marinblått :love:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
15 16 17
Svar
328
· Visningar
11 575
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
935
Senast: skiesabove
·
Kultur Miraklet i Gullspång finns på svtplay. Ni som har sett den, vad tycker ni? Har ni några teorier? :nailbiting: Vad är er teori om...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 776
Senast: Rosett
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 003
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Avmaskning
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp