Starter/Resultat/Grattis

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Synd bara att vi inte fick något att glädjas över idag på Täby, vad jag kunde se.

Hur menar du ? Vem är "vi" ?

Vas visade sig att fungera. Det var väl ändå något ?
Camilla K vann, osv.

Det var säkert mycket annat att glädjas över.
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Mina två flickor springer i Chevely Park Stakes(Gr1) på Newmarket i morgon *super nervös *
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Hur menar du ? Vem är "vi" ?

Vas visade sig att fungera. Det var väl ändå något ?
Camilla K vann, osv.

Det var säkert mycket annat att glädjas över.

Ja jag är i alla fall väldigt glad ;)
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Tycker att denna tråden skall bort den är ALLDELES för lång tråkig och gammal.Det är i varje fall BRA att den inte är NÅLAD längre som den var tidigare.:cool:
MODERATOR i all ära ,men vem är du som tycker att GINNIE s inlägg om vilka som skulle till GÖTET på söndag ,då hon skulle dit och FOTA för första gången skulle flyttas till denna ENORMT långrandiga:eek: TRÅD.KAN hon inte få ha den kvar den är ju aktuell,händer NU.SÄTT GENAST TILLBAKA DEN SÅ VI SOM VILL KAN FÅ SVARA...NU:idea:
Bara för att det inte intresserar TIFO behöver inte betyda att det inte intresserar andra.:bow:
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Tycker att denna tråden skall bort den är ALLDELES för lång tråkig och gammal.Det är i varje fall BRA att den inte är NÅLAD längre som den var tidigare.:cool:
MODERATOR i all ära ,men vem är du som tycker att GINNIE s inlägg om vilka som skulle till GÖTET på söndag ,då hon skulle dit och FOTA för första gången skulle flyttas till denna ENORMT långrandiga:eek: TRÅD.KAN hon inte få ha den kvar den är ju aktuell,händer NU.SÄTT GENAST TILLBAKA DEN SÅ VI SOM VILL KAN FÅ SVARA...NU:idea:
Bara för att det inte intresserar TIFO behöver inte betyda att det inte intresserar andra.:bow:

Det smärtar mig att läsa att du tvingas läsa tråkiga trådar. Jag kan dock inte utgå från din subjektiva bedömning av innehållet i min moderering. Om vi har en tråd för starter kan vi inte ha ytterliggare trådar om starter i Göteborg/Klampen/Jägers eller för den delen Täby.

Men eftersom jag inte är helt okänslig för yttre påverkan kan vi för all del ta en allmän diskussion om hur vi ska ha det på galoppforumet och om den aktuella trådindelningen kan förbättras. Den diskussionen tar vi här: http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=920624.

Om vi ska vara formella rörande Ginnies tråd är den rysligt nära annonsering av tjänst, vilket skulle vara ett brott mot forumreglerna. Hade det varit så hade jag kastat tråden i stället för att låsa den. I övrigt kan jag försäkra alla att jag är djupt intresserad av galopp och att det inte är det som sätter avtryck i vad som modereras och vad som inte modereras.
 
Sv: Starter/resultat

Jä-081009-8 2.55,4 2650 dt gd
ÖRESUND-HANDICAP.
För 3-åriga och äldre hästar.

Nashida! söta lilla bebis hästen... sa att du skulle få morötter om du vann :) men det blev inte helt vad vi tänkt...
NASHIDA invändig trea-fyra, fram längs rails till ledningen i början av slutkurvan, höll säkert undan till slut med sadeln på manken.
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

--------------------------------------------------------------------------------

Jä-081009-8 2.55,4 2650 dt gd
ÖRESUND-HANDICAP.
För 3-åriga och äldre hästar.

Nashida! söta lilla bebis hästen... sa att du skulle få morötter om du vann men det blev inte helt vad vi tänkt...
NASHIDA invändig trea-fyra, fram längs rails till ledningen i början av slutkurvan, höll säkert undan till slut med sadeln på manken.
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Jä-081016-1 1.13,1 1200 dt gd
FOREGO-LÖPNING.
För 3-åriga och äldre hästar.
36.000-18.000-8.640-5.760-3.600-1.500 kr.

1:aSTORMY GREY öppnade mycket bra och tog över kommandot redan in i kurvan. Hade ett par längders försprång hela vägen och stack undan till mycket lätt seger, riktigt bra igen i årets tredje seger.

Jä-081016-3 2.20,9 2200 dt gd
GEORGE KILLICK-HANDICAP.
För 3-åriga och äldre hästar.

2:a AMAETHON fint placerad bakom vinnaren och skaffade sig greppet mitt på upploppet. Kunde inte svara attacken invändigt men höll farten bra hela vägen, positiv insats

Jä-081016-4 1.13,7 1200 dt gd
NEVER SAY DIE-HANDICAP.
För 3-åriga och äldre hästar.

4:aFLYING EDGE bra med från boxarna men tappade sedan några längder i sista kurvan, kom igen bra till slut för att tappa tredjeplatsen kort före mål. Godkänd
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Igår klarade vår arab kvalet!!! Jippi!!! Han fick gå själv stackarn men han klarade det ändå, ingen super tid men han GJORDE DET!!!!!!!
:banana::bump::banana::bump::banana::bump::banana::bump:
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Heja, Agil.
Nu fattas bara att han blir lika snabb som First Attempt.

Skall han ut i vinterserien ?
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

*kl*

Grattis Annika!
Haha "han pullar ganska rejält i träning" tyckte jag nästan var lite snällt sagt... :rofl::p
 
Sv: Starter/resultat

Kan efter en långtids frånvarande här berätta att min häst Amber kvalde i Lördes på Klampen & blev Godkänd! :bump:

Sen var det tid för att hästarna där jag jobbar att starta. Den ena pållen (Wilma) vann & den andra (Lucia) kom 2:a :) vilken lyckad dag alltså!


Mvh Sandra

Wilma Walewska? Santa Lucia? Det är isf min mosters hästar men lucia är ju såld till tyskland. :/ den dagen var faktiskt den första gången jag var på en galopp bana :):love:
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Javisst var Agil duktig. Tanken är ju att han ska gå vinterserien, nu ska ha gå amatörloppet nästa söndag och han kommer bli så rädd för alla andra hästar stackars lille men vad ska man göra. Blir nog inte det snälla löp som vi hade hoppats på heller tyvärr, han får en bra ryttare som är van vida araber i alla fall!
Vi jobbar på att få honom lika snabb som "Atte" men än har gamlingen ett klart övertag, hade "Atte" fått bestämma så hade inte galoppskorna inte legat på hyllan men jobb med en arab för duga :grin:. ("Atte" går ju som hopphäst tyvärr har han "skit på tömmen" ganska ofta som ställer till det för honom)
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Blev ju ingen start den 14:e bara 80 mils resa... Nu ska vi göra ett nytt försök på söndag så vi vill verkligen att ni Stockholmare får ett underbart väder i veckan. Loppet ser ju bättre ut på pappret nu också men tyvärr har träningsmöjligheterna vart sämre här hemma, jaja han får en start (hoppas jag:crazy:)
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Jo det är ju positivt att vi vet att han tar resan bra. Men man blir ju inte glad när man får åka så långt till "inga nytta" fast av vad jag har hört så var banan rent livsfarlig.
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Är det inte ett gammalt ordstäv, som säger nå'nting i stil med: resan är halva nöjet ? :angel:

Hoppas att vädret är samarbetsvilligt och alla kommer gott fram och tillbaka.
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Har man hållt på med galopp i 15 år och bor man som jag gör så ligger det inte mycket i det ordspråket, ser resan mer som nåt nödigt ont för att få 2 minuters kul:love:. Är man helt riktigt egentligen:confused:???? Var det makramé man skulle börja med i stället???:D
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Galopp är underbart!!!!!!!!!!!!
Vi fick mer än en resa denna gång vi fick se vår lilla arab springa ett kanon lopp och komma trea. :rofl::rofl::rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Efter Sportbladets granskning av bilder på hästar med blå tungor skulle FEI undersöka saken närmare. Nu meddelar FEI att de inte startar...
Svar
11
· Visningar
309
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
11 12 13
Svar
241
· Visningar
16 234
Senast: Roheryn
·
  • Artikel
Hästnyheter Etonnant startar inte i Elitloppet. Vinnaren från 2022 är inte redo för en tredje start på Solvalla. – Om han skulle komma tillbaka och...
Svar
0
· Visningar
103
Senast: Gunnar
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
827

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • 🥂 VALBORG 🍾
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • GVFÖ 2024

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp