Starter/Resultat/Grattis

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Jag var inte där men redan i början av upploppet börja han dra in mot rails och börja vingla. Ninni red och tog såklart upp honom och sen föll han livlös. Så då kan jag väl tänka att det hände i mitten av upploppet
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

det går alltid att ordna!!!! bara hör av dig...
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

usch är så obehagligt när sånt här händer. :cry:
det var ca mitt på upploppet som emma sa,

när ska er häst ut emma?? vad var det nu han heter (mr wang??? ):bump:
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Ja Mr Wang heter han, jag vet inte riktigt när han kommer ut. Som det ser ut nu dröjer det ett tag. Han är väldigt sen.
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Firar bror min den 4 oktober, så helst söndagen den 5:e alternativt tidigt den 4:e ifall ni vill!! :laugh:
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

mina hästar startar den 2e. så det hade passat bra med en skogs tur den 5e för minna hästars del..:banana:
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

det är klart du kan skutta med! :) jepp vi hörs närmare..
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Tredje gg gillt eller vad säger man? ;) Grattis till pengarna och andraplatsen iaf... Var tyvärr inte där idag, dumt :( när stallet vann st leger!! :bump::banana:
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Tack! Ja, lilla Fr Skutt skötte sig fint rejält understödd av sin lärling som förklarade för henne att det gäller att springa fort ända in i mål. "Usch", sa Fr. Sk. min man kommer i oordning..........

Kul för Hanne med Supermannen. Hon är en riktigt duktig tränare!
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Hoppas ni fortfarande är sugna på en skogstur på söndag, för nu tänker jag släpa med mig mina saker hem från stallet imorgon... :p
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Om det inte ösregnar - som det gjort idag - eller någon hasar med mig till Göteborg.

Har det regnat i Köpenhamn också?? (hoppppppas) Önskar mig en bottenlös bana den 18 för Sune och Skutt!:devil:
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Om det inte ösregnar - som det gjort idag - eller någon hasar med mig till Göteborg.

Har det regnat i Köpenhamn också?? (hoppppppas) Önskar mig en bottenlös bana den 18 för Sune och Skutt!:devil:

sandras ena pålle var vist lite krasslig, så får eventuellt vænta till någon annan dag.. Regn hær med, men inte jættemycket... Men ær ju långt till den 18:e :P
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
234
· Visningar
16 167
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
827
Tävling Vet att det finns en gammal tråd om detta, men det kan väl vara kul att starta upp en ny😉 Så, vad är det sjukaste/värsta som ni sett...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
15 840
Senast: corzette
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 766
Senast: hhere
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp