Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på, del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att Ica inte längre har ingefärapasta. Det har utgått ur sortimentet. Jag som tyckte det var en bra ersättare för riktig ingefära som jag tycker är så meckigt att hålla på med. Ska jag verkligen behöva återgå till det mecket?
 
Stör mig på att Ica inte längre har ingefärapasta. Det har utgått ur sortimentet. Jag som tyckte det var en bra ersättare för riktig ingefära som jag tycker är så meckigt att hålla på med. Ska jag verkligen behöva återgå till det mecket?
Googla ingefärspasta så ser du att det finns att beställa.
 
Stör mig på att Ica inte längre har ingefärapasta. Det har utgått ur sortimentet. Jag som tyckte det var en bra ersättare för riktig ingefära som jag tycker är så meckigt att hålla på med. Ska jag verkligen behöva återgå till det mecket?
VARFÖR vill någon ha ingefärssmak på sin pasta?
Tog lite tid innan det kopplade vad du menade...

Angående mecket. Du kan riva ingefära, lägga i en påse och platta ut innan du fryser. Sen går det att dela och ta så mycket som du ska ha varje gång. Så har du samlat ihop mecket till att vara något som bara görs vid enstaka tillfällen (beroende på hur mycket du river varje gång)
 
VARFÖR vill någon ha ingefärssmak på sin pasta?
Tog lite tid innan det kopplade vad du menade...

Angående mecket. Du kan riva ingefära, lägga i en påse och platta ut innan du fryser. Sen går det att dela och ta så mycket som du ska ha varje gång. Så har du samlat ihop mecket till att vara något som bara görs vid enstaka tillfällen (beroende på hur mycket du river varje gång)
Ingefära på pasta :wtf:

Så skulle jag nog kunna göra. Bra idé.
 
Hoppar in i en digital presentation i god tid, de har i inbjudan explicit skrivit att incheckning och kontroll av teknik sker kvarten innan.

Mötet börjar och pangtjong 5+ persbara "BILDEN SYNS INTE, LJUDET ÄR BORTA"

Jag är inte ens arrangör och håller på att tappa det 😂
 
Kollar efter träningsbyxor. Varför, varför har så många modeller byxorna liksom inne i rumpan?
Visa bifogad fil 85954
Det ser så sjukt obekvämt ut! Ser det i massor av annonser. Är det jag som börjar bli för gammal?
Men herregud vad ÄR ens detta! Jag har aldrig någonsin sett det förut, men det ser ju inte klokt ut! Wow. Det här kommer att ta ett tag för mig att komma över. :wtf:
 
VARFÖR vill någon ha ingefärssmak på sin pasta?
Tog lite tid innan det kopplade vad du menade...

Angående mecket. Du kan riva ingefära, lägga i en påse och platta ut innan du fryser. Sen går det att dela och ta så mycket som du ska ha varje gång. Så har du samlat ihop mecket till att vara något som bara görs vid enstaka tillfällen (beroende på hur mycket du river varje gång)
Det är lögn och förbannad dikt att jag läste på samma sätt... :P
 
Folk som svarar på sökesannonser bara för att tala om att de har det som efterlyses, men att de vill ha det för sig själva? Why? :confused:
Senaste exemplet från lokal fb-grupp:
Någon efterlyser sytråd av silke om någon fått ärva och ej har användning för det.
En person svarar "jag har en del, men det tänker jag behålla!"
 
På mig själv som måste framställas som världens struligaste människa hos ledarna till en aktivitet som mitt barn prövat på. Är inte en strulig person egentligen men nu har det bara blivit så.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
114 350
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
105 417
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
122 433
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
21 559
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Hur få stilla händer?
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp