Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på, del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att jag insåg nu när kl snart är 23 att det kommer en mäklare kl 9 i morgon och ska värdera huset 🤦‍♀️ Fan.
Huset blev värderat ändå förstås men jag hade tänkt hinna städa mer innan och sådär. Det var väl inte jättestökigt men med 3 barn så blir det ju som det blir
 
Stör mig på hur förvirrad jag är då jag vaknar till på nätterna. Jag var nyligen på en kortare resa med ett gäng ungdomar, allt gick bra och ungarna ställde inte till med minsta lilla problem.

Men nu efteråt i flera veckor har jag sovit eländigt. Jag drömmer om att jag är på resan, och allt går åt helvete.
Vet inte riktigt vad som händer, men jag vaknar till under natten, och är övertygad om att jag befinner mig på resan. Nu i natt har jag vaknat så pass mycket att jag klätt på mig, och jag minns att jag förfärat mig över varför jag sover naken, inte kan man ju göra så i en sovsal bland en massa folk. :crazy:
 
Att jag mår kasst :( Får denna ”förkylningen” med 1-2 månaders mellanrum, blir bara förlamande trött, hängig och huvudvärk. Har försökt jobba mig igenom det en gång, och då blev jag sjukskriven för stressen till slut istället :(
Inte mycket mer att göra än att vila mig i form, men jag vill inte missa ridningen 😩 Kommer missa flera gånger pga operation om en vecka ändå! (Om jag blir frisk till dess 😳)
 
Att hästen idag backade så att jag inte kunde koppla på vänstertömmen och fick nöja mig med att longera istället för att tömköra (han som gick så superbra i tömkörning i tisdags).
 
Screenshot_20220216-092300_Chrome.jpeg


:yuck::yuck::yuck:

Varför finns det alltid någon som nödvändigtvis ska försöka bjuda in de här svinen till män i värmen igen?
 
Att hästen idag backade så att jag inte kunde koppla på vänstertömmen och fick nöja mig med att longera istället för att tömköra (han som gick så superbra i tömkörning i tisdags).
Förstår inte riktigt vad som hänt, vad menar du? Ett tips (om du inte redan gör det) är att förbereda tömmarna och hänga de på gjorden redan i stallgången så blir det inget trasslande på banan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
113 207
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
104 641
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 395
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 852
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp