Sv: Vårmammor 2010 &Co del 19 <3

Ja fast jag har ju en iPhone 3 utan S så där är jag mest omodern av oss alla med ifån ;)

Åh vad jag gillar min padda :love: nästan så att jag kan skrota ifånet och ta tillbaka min dum-phone :angel:

Ang träff så träffas jag gärna den 29:e med alla som vill. Runt lunch kanske vore ngt?
 
Ojojoj sista sidan och här ligger jag i sängen med paddan. Vem känner sig manad att starta nästa tråd? Lägga till mini och flytta W_I till 2 maj :)
 
Ja fast jag har ju en iPhone 3 utan S så där är jag mest omodern av oss alla med ifån ;)

Åh vad jag gillar min padda :love: nästan så att jag kan skrota ifånet och ta tillbaka min dum-phone :angel:

Ang träff så träffas jag gärna den 29:e med alla som vill. Runt lunch kanske vore ngt?

Paddan är fantastisk! Fast jag saknar piltangenter. Men jag börjar lära mig hålla-få fram förstoringsglas-grejen :cool:

29: e runt lunch passar bra för oss.
 
Jag har ju övat på förstoringsglaset i lite drygt en månad på fånet så att sitta med paddan känns ju enormt man ser vad man skriver och så :idea:

Jag har lite ångest, vi lämnade fnulan hos mina föräldrar. Mitt fina ful-barn :cry: hur ska jag klara mig imorgonbitti utan att vakna till hennes sjönsång från spjälsängen?
 
det kommer gå jättebra, passa på att få sovmorgon !

Här hände det en grej ikväll som kunde gått riktigt illa så jag sover nog inte så bra inatt. Berättar om det på ett annat ställe när det bir aktuellt, annats via fb/pm,
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
70 714
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
20 371
Senast: Rie
·
Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
19 266
Senast: Mineur
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 704

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp