Sv: Vårmammor 2010 &Co del 19 <3

Både padda och lur! Inte illa..... :D

Jag fick en uppenbarelse i morse! Så nu är marsipan och brända mandlar inhandlade som julklapp till maken. Hittade dessutom mästarnas mästare spelet. Så nu kan vi se vem av oss som har mest skills :D
 
Har aldrig ringt 1177 innan, men de var ju bra! :idea:

Hade inte heller gjort det först den där gången som jag fick så grymt ont i magen. Blev riktigt bra bemött och sjuksköterskan som svarade när jag ringde ringde t om upp efter ca 20 minuter för att kolla om vi tagit oss iväg till sjukhuset :bow:
 
Det låter ju mer som migrän tycker då jag. Den här magsjukan verkar ju helskum, T hade ju nåt i stil med magsjuka förra veckan men det gick över på 2,5 timme....Din son är ju lite äldre så han kan ju säga till om han börjar må dåligt igen.

Nä, jag hade nog sett det som ett migränanfall!
 
Oj, vad bra! :idea: Jag blev lite förvånad när hon skulle ha både personnummer och telefonnummer innan jag fick berätta vad jag ville, men då förstår jag.

Men inte blir det lätt att få i honom över 1,5 l vätska! :eek: Han dricker en eller två små klunkar per gång och efter en piggelin vill han inte ha fler.
 
Stort Grattis till Mini, även här :)
Hur känns det nu att vara tvåbarnsmor?

M fick sitt morgonpaket för en liten stund sedan och det var succé! Hon fick det största nu (så vi slipper släpa det :p). Det var ett leksakskök och hon har lekt oavbrutet med det och lagar mat och bjuder oss, så söt!
 
Ringde 1177 och hon tyckte det lät som migrän. Absolut inte vinterkräksjukan och inte magsjuka heller. Skönt. Får fira jul med sonen trots allt :)
 
Stort Grattis till Mini, även här :)
Hur känns det nu att vara tvåbarnsmor?

Tack!! :)

Jodå det ska nog gå det här. Visst Milton är trottsig och grinig men Mini verkar vara en snäll liten krabat som kan sova själv i soffan. Så då kan jag ägna tid åt Milton fast jag har koll på Mini.
Du behöver kanske inte fråga mig vad jag tycker den morgonen jag ska iväg med båda barnen själv :p
 
Vad skönt att det blev jul med båda barnen för dig ändå!

kl
Har öppnat mitt SS-paket nu och jag fick så fina paket!! Jag vet ju redan vem det är ifrån, ska vi avslöja/gissa runt nu eller vi håller lite till på det?
Detta fick jag i alla fall, fiiiina mysiga raggsockor, precis vad jag behöver som är så frusen :D

c56a645f.jpg


Och så fick jag dessa underbara bokstäver, så glad och överraskad jag blev :love: Gissar att de står för Milton-Marcus-Fanny
281796c7.jpg
 
Vad kul! Förstår att du är glad! :)

*kl*

Tänkte bara titta in här och önska en God Jul till er alla!

Här har vi haft mysfrukost och fått lite småklappar, S fick ett par röda lackskor med rosett från sin morbror och hon vägrar att ta av sig dom. :D nu är det dags för försök "natta hyperaktiv unge innan lunch" sen ska vi fixa det sista inför jullunchen.
 
Här är min julklapp!

bildgodis.jpg


En extremt lyckad julklapp för en sån godisgris som jag! :banana: Jag har redan huggit in på polkatomtarna. :angel: :d
 
Jag fick ett väldoftande paket av självaste tomtemor :laugh:

2011-12-24%25252011.38.18.jpg


En jättefin disktrasa med en tvål till, i lila självklart :love: Tack snälla!
 
Du jag kopplade inte först faktiskt :o Tänkte att någon ritat av sig själv så jag började fundera på hur alla såg ut men sen såg jag ju tomteluvan :D
 
Min SS lyckades hitta av exakt samma märke och färg som vi har på en del badlakan och handdukar här hemma :love::bow: Skulle kunna tro att det var Modett som var min tomte men eftersom det fanns ett tyskt meddelande på paketet så gissar jag på MIKAN??!! :laugh:
 
Tack älskade du för paketen och framför allt för kortet - herrejisses sÅ glad jag blev och så rörd! Du gjorde min dag där helt klart!!
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
70 718
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
20 371
Senast: Rie
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 730
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 652
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp