Sv: Vårmammor 2010 &Co del 19 <3

Tack älskade du för paketen och framför allt för kortet - herrejisses sÅ glad jag blev och så rörd! Du gjorde min dag där helt klart!!

Det var så lite så, det är ju sant :) tråkigt bara att det blev i två leveranser. De hade skickat fel bokstäver till mig först.
 
Här kommer bilden på min julklapp

pic_180598731.jpg


Ledtråden var en postit som det stod VA på. Chansar på att det står för dina barns namn :)
 
Tusen tack! Dom är verkligen helmysiga och jag har alltid iskalla fossingar :)

Hade på känn så fort jag fick paketet att det var från dig... Vet inte varför :)

Vill oxå meddela att jag och Luv gärna träffas nästa vecka, den 29e. Om ni står ut med mitt kråkbo till hår (ska till frissan på fredag...) vad säger ni andra? Och Michellan såklart, som ju ska värda isf ;)
 
GOD JUL FINA NI!

Eftersom bussen går förbi precis utanför Michellan så har jag ju ingen ursäkt till att inte träffa alla, så jag och Stella får helt enkelt ta oss i kragen och inte vara så rädda. :D
Dag och tid, är det bestämt? Gud, jag blir redan alldeles nervig haha :o
 
Vad kul att du gillade dom! Hade aldrig sett såna strumptofflor innan jag hittade dessa, men sen fanns de i varenda affär helt plötsligt. :D
 
Jag hoppar in snabbt för att tacka min SS för de fina ljusstakarna! Ska försöka få in en bild senare när det lugnar ner sig lite, trodde det skulle gå att ladda upp till blogg.se via iphonen men verkar inte så. Någon som vet nåt annat sätt, kan fixa det snabbare om jag slipper starta upp datorn, föra över bilder etc.

Sökte länge efter ledtråd och kom fram till att det kanske är själva "etiketten" på paketet? Minns att det har pratats om sådana kor i tråden och om jag minns rätt är det Macken som har sådana?! Fast det var ju flera andra som VILLE ha.. : D
 
Ladda ner någon blogg app som funkar att använda ihop med din blogg. Jag använder bloggpress. Vet inte om den funkar ihop med blogg.se men borde inte vara omöjligt.

Tillägg: blogg.se har en helt egen app som borde funka! :)
 
God jul på dig med :)

Såg att vi nästan fyllt en tråd till, det måste vara rekordsnabbt denna gången :eek::laugh:
 
God jul på er alla, jag har inte öppnat mitt paket ännu. Har inte lyckats smyga undan från barnen och om de ser att jag öppnar ett nu då blir det tjat ;)
Återkommer!
 
God jul på er alla!!

Har själv maginfluensa, eller iaf efter skalv av det jag hade inatt/morse. Nelly kräkte medinatt men var pigg nu på eftermiddagen så R tog med henne en liten sväng till kusinerna så hon får se tomten, öppna paket med släkten o sen kommer dom hem igen. Kusinerna ville absolut ha dit oss ändå, men jag klarar inte att resa mig än..så jag ligger i soffan o är bitter:cry:
 
Tack Emmah för spelet :laugh: Jag älskar frågesportsspel! TP börjar vi kunna frågorna på här hemma;)
Jag visste att det va Emmah, just för att när jag va rätt nere över förra veckan händelser bad aneka om adressen till min ss, så jag kunde skicka tillbaks paketet. Kändes inte rätt då att delta när jag hade betett mig som jag gjorde.
Men aneka skrev tillbaks att Emmah ville att jag skulle ha paketet ändå :love:
Men för övrigt så va det väldans bra ledtrådar. En tidning uppifrån norr och spelet hette Spelet om Umeå;)
Kunde likaväl varit modett med, men henne fick vi sb-paketet ifrån.
 
Åh stackare... Vi har eländet här också. Men här vill ingen komma i närheten av oss. Troligtvis smittar det genom telefon också för mina föräldrar har inte ens ringt och önskat god jul :grin: :(
 
Varsågod :laugh: som jag sökte nåt passande också låg det där helt plötsligt bara där! Och färgen var ju passande också :D Hoppas ni får mycket nöje!
 
Jag fick en fin låda med choklad och gottigheter :) Tack snälla Modett!!

Barnen sover, föräldrarna har åkt hem. Nu sitter jag och sambon i soffan och bara slappar.

Hoppas att alla haft en bra julafton :)
 
Även här har lugnet lagt sig, så då sysselsätter vi oss med det här:
wAIFRK6q
:D
Sambon tyckte att Stella skulle få vakna imorgon och kunna sätta igång med leken på en gång.
Fortsatt trevlig kväll på er, och god fortsättning! :love:
 
Jag är dålig på ledtrådar så misstänker att det inte var någon större utmaning :D

Försöker sedan en dryg halvtimma att få upp en bild på blogg via appen. Tur det går att trycka uppdatera relativt lätt mellan tuggorna ostkex, choklad och ostbågar ;) Får se om det kommer gå, appen hade fått kasst betyg..
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
70 718
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
20 371
Senast: Rie
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 730
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 652
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Svensk politik nr 3
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp