sysselsättning i ny upplaga LXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är jag förvirrad med två trådar. Kör här så får vi se vad som händer ;)

Brasan är tänd och jag har pratat i telefon med M som fått mig att skratta högt. Dags för ett bad!
 
Stressätit en hel pizza alldeles för snabbt då jag var scheissehungrig. Nu är jag däst, övermätt, men tar mig ändå dessert med ben&jerrys glass. Vi går efter devisen kalorier och socker den här kvällen.

Imorn ska jag till naprapat, bli akupunkturad och knådad. Det brukar inte vara så värst avslappnande, men skillnad blir det i alla fall.
 
Försöker hämta mig efter dagen :mad:. Punktering i snöstorm, blåsten från helvetet och -10 grader.
Inte min idé av en skön måndag :turd::wtf:.

(och så ser jag att jag återfallit i att begagna engelsk ordföljd) :meh:
 
Sitter och tycker synd om mig själv. Glömde det enda jag verkligen behövde förutom sorbet, soppåsar. Dessutom är disken i blöt och det är högar! Jag har en bankande huvudvärk som inte slutar och insåg just att det är pga mens så nu har jag ont i magen också. :meh:

Jag vill ha soppåsar, en välstädad lägenhet, disken ren och i skåpen. Färdig middag och inte ont i magen eller huvudet. Är det för mycket begärt? :confused: :meh:
 
Sitter och tycker synd om mig själv. Glömde det enda jag verkligen behövde förutom sorbet, soppåsar. Dessutom är disken i blöt och det är högar! Jag har en bankande huvudvärk som inte slutar och insåg just att det är pga mens så nu har jag ont i magen också. :meh:

Jag vill ha soppåsar, en välstädad lägenhet, disken ren och i skåpen. Färdig middag och inte ont i magen eller huvudet. Är det för mycket begärt? :confused: :meh:
Angående diskmaskin från förra tråden, så har jag inte haft något annat än bänkdiskmaskin i de två hus jag bott/bor i. Det får plats en sådan nästan var som helst (om man är lite kreativ ;) ) och är man inte mer än en eller två personer så räcker det gott med en sådan :) . Det kanske du kunde ha även in en liten hyreslägenhet?
 
Har varit riktigt huslig idag. Först "bakat" godis till fåglarna, som nu står och stelnar på balkongen. Sedan en sockerkaka.
Eftersom morsan har åkt på samma :devil: förkylning som jag har, så lagade jag maten idag. Det blev kalops och kokt potatis, inlagd gurka och tomater:d
Gjorde kalopsen på de grytbitar vi köpte på Willys i fredags. Var 50% på dem då. Så ca 60 kr för en middag för 3 vuxna med mat och dryck:banana::banana:
 
Maten blev god, tror jag. Det såg gott ut iaf, men min näsa tillät inte mig att känna några smaker :meh: Tagit ett bad också. Somnade nästan i badet. Köpte kortisonnässpray idag, så jag hoppas det kommer hjälpa inatt när jag ska sova.
 
Maten blev god, tror jag. Det såg gott ut iaf, men min näsa tillät inte mig att känna några smaker :meh: Tagit ett bad också. Somnade nästan i badet. Köpte kortisonnässpray idag, så jag hoppas det kommer hjälpa inatt när jag ska sova.
Du kunde fått en hög av mig haha
Hjälper inte ett jota
Har på recept
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
343
Senast: sweep
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 048
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Så jag håller på att flytta min pension som ligger hos Skandia som min tidigare arbetsgivare betalade in. Jag började med detta i höstas...
Svar
14
· Visningar
1 045
Tjatter Jag har fått nytt pass och behöver uppdatera min reseprofil på jobbet. Var i hela fridens namn hittar jag dokumentnumret? Det jag...
Svar
14
· Visningar
1 774
Senast: Clabbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Valp 2023 -den andra
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp