Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag beställt tyg. Tjoho, mera tyg! Ska bara ha tid och energi att sy lite också.

Väntar på ett mönster från Made by Runi. Beställde det förra måndagen och har inte hört ett ljud sen dess. Får nog maila och fråga vad som händer. Vill ju ha mitt mönster! Som jag dessutom redan betalt för.
 
Nu har jag beställt tyg. Tjoho, mera tyg! Ska bara ha tid och energi att sy lite också.

Väntar på ett mönster från Made by Runi. Beställde det förra måndagen och har inte hört ett ljud sen dess. Får nog maila och fråga vad som händer. Vill ju ha mitt mönster! Som jag dessutom redan betalt för.
Det skickas ju från Norge, så kanske tar längre tid för det? Om du köpt direkt från henne alltså.
 
Jo men så här lång tid? Tänkte ge det lite mer tid och sen maila.
Ja jag vet inte. Vet att hon har vart mitt uppe i en flytt också (hon har skrivit det på sin fb-sida om jag inte minns fel), så det kan ju vara en kombination. Och postnord vet vi ju hur dom är ibland :p
 
Alltså...tänkt att jag hade glömt att det var så kul att sy. Har nog inte sytt på en sisådär 20 år men ...alltså...det är ju rätt kul. Har inte vågat mig på några större verk (hur lägga mönster för att det ska bli rätt - typ.). Skulle tro att glädjen ligger i att vara kreativ o att det faktiskt blir något av det man gör.
 
Lite halvkassa bilder, men har gjort tre nya easy tee åt lillasyster. Lekt med vinylskrivaren också.

19905146_10158979583840114_7015119058125076361_n.jpg

19989671_10158979583905114_5939861151887461992_n.jpg

20155744_10158979583975114_1565445531142260221_n.jpg
Hur gör du dom?
Dvs är det vinylskrivare du använder?
 
Hur gör du dom?
Dvs är det vinylskrivare du använder?
Japp det är vinylskrivare :) Fungerar ungefär som en vanlig skrivare, jag väljer bild, grejar så den är redo att skrivas ut, lägger vinyl i skrivaren och så skriver den ut genom att skära i vinylen med en liten supervass kniv. Sen pillar man bort allt man inte vill ha, och så stryker man det på tyget :)
 
Japp det är vinylskrivare :) Fungerar ungefär som en vanlig skrivare, jag väljer bild, grejar så den är redo att skrivas ut, lägger vinyl i skrivaren och så skriver den ut genom att skära i vinylen med en liten supervass kniv. Sen pillar man bort allt man inte vill ha, och så stryker man det på tyget :)
Åh det är en sån jag tänkt på.
Går kläderna att tvätta sen eller faller det bort?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund ÅÅÅÅÅÅÅ idag skedde ett mirakel, genombrott...kalla det vad ni vill! Melvin har för första gången varit ensam hemma i drygt 1 timme UTAN...
Svar
2
· Visningar
1 145
Senast: escodobe
·
Övr. Katt För igår kastrerade jag min ena dam. Visste att hon var dräktig i 2-3 veckan, och det stämde visade det sig sen. Ringde Rinkebys...
Svar
7
· Visningar
984
Senast: Yrja
·
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 358
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp