Tävlingskläder

Sv: Tävlingskläder

*kl*

Så, jag är lite före i min tid och började fundera på ridbyxor inför vår eventuella tävlingsdebut. :p

Jag är ingen ridstövelperson, och tror att jag skulle bli sjukt lortig om jag hade vita ridbyxor. Jag funderar på vart jag hittar riktigt fina "tävlingsmässiga" skoridbyxor, helskodda, som inte är vita? Och kanske inte sviiinadyra. :D Tips?
 
Sv: Tävlingskläder

Tycker nog att det är snyggast med helsvarta om man ska ha skoridbyxor. Hööks helskodda har jag själv varit rätt nöjd med och de är ju inte svindyra. :)
 
Sv: Tävlingskläder

Hööks passar inte alls till min bak, däremot börjes är något av det skönaste jag provat. Slår mina sonnenreiter i komfort, men de har ju andra kvaliteter. Hade tänk köpa mig ett par svarta på börjes i present men de fanns inte inne. Vilken besvikelse. Får försöka igen längre fram. Hoppas det var tillfälligt
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 327
Senast: Squie
·
Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
1 702
Senast: Freazer
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 032
Senast: Sasse
·
Kläder & Bli fin Hej Buke! Jag ska klä upp mig, vilket inte hör till vanligheterna. Jag har ett par svarta kostymbyxor i vidare passform och ett par...
Svar
4
· Visningar
1 059
Senast: xfie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp