Tävlingslåtar?

Sv: Tävlingslåtar?

hihi. brukar ha den oftast på ponnymeeting men bara nån klass för att vara lite dryg
:D
 
Sv: Tävlingslåtar?

Ärevarv: Lejonkungens: för här är det jag som är kuuuuung

Inridning till prisutdelning på sommaren: Summer of '69

Tycker också om James Blunt -1973
 
Sv: Tävlingslåtar?

*kl*

Den här tråden vägrar dö alltså, det var ju jättelänge sen jag skapade den :D
 
Sv: Tävlingslåtar?

trasdockerna fick jag på ärrvarv när jag vann en 1 meterklass på stor häst, kompisarna som valde den då det var en hemma tävling men det var fruktansvärt roligt :D
 
Sv: Tävlingslåtar?

Vet inte vad den heter men om det är någon som var på ranch horse classic i sommras så vet ni. dem hade en jättebra låt till alla ärevarv. jag satt och tittade på många sega klasser bara för att få höra och se ärevarvet. låten sitter fortfarande på huvet!:bump:
 
Sv: Tävlingslåtar?

Nu råkar ju jag vara hårdrocks fantast så när dom spelade introt till Hells bells med AC/DC varje gång nån red in på banan i WC finalen (tror det var Las vegas) så var det så håret reste sig på armarna.
Introt till Thunder är inte kass det heller.
Jag älskar att rida till Metalica!!! Men jag är ganska ensam om det. Här inne kanske finns nån mer hårdrockare?!
 
Sv: Tävlingslåtar?

Paulsan:
Haha, den red jag till på eran tävling på örsta kulle :D (min ponny skena till den)

Annars gillar jag att rida till Right said fred- stand up :D
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Tävlingslåtar?

LÄtt att det ska vara stand up for the champion eller Life is life (när den har kommit igång lite) Jag blir tårögd av att rida ärevarv till stand upp for the champion... I was born to be the best numer one and nothing less:)
 
Sv: Tävlingslåtar?

Här finns en till som mest lyssnar på sånt, men ändå är det stand up for the champions jag vill höra när jag vunnit:D:D
 
Sv: Tävlingslåtar?

"We Are All The Winners" - den är bäst på ärevarv :banana:
 
Sv: Tävlingslåtar?

"Stand up for the champions" - helt klart den bästa på ärovarvet!
:banana:
 
Sv: Tävlingslåtar?

Till hopptävling passar det mesta, t ex sånt som spelas mycket på radio, glada poplåtar, men inte för långsamma låtar tycker jag! På dressyrtävlingar kan man ju köra lite lugnare låtar, men det är väl lite uttjatat kanske. Som prisutdelningslåtar passar "Queen - We are the champions" och Abbas "The winner takes it all" alltid, men man kan ju gärna variera sig. Kommer inte på någon annan just nu, men även här ska det vara glada låtar!


The winner Takes it all :D:love: Helt klart på ärevarvet. hade det sist jag tävlade
 
Sv: Tävlingslåtar?

Håller med:) Herrljunga kör alltid med den:P

Och med "alltid" menar du väl alltid. :p Dom kör ju den hela dagarna, så vi som alltid hjälper till på tävlingarna kan den utantill nu :D Kan väl säga att jag och Jennifer går runt och sjunger på den i flera månader efter tävlinarna ;)
 
Sv: Tävlingslåtar?

När jag red ärevarv en gång hade vi någon Star wars låt, det var kul :)
 

Liknande trådar

Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
389
Senast: shebeen
·
  • Artikel
Hästnyheter Carl-Walter Fox var första ryttare att få ta täten i ett ärevarv vid årets tävlingar på Stockholm Stadion. Han gjorde det på...
Svar
0
· Visningar
303
Senast: Gunnar
·
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
16 894
Senast: fio
·
Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
503
Senast: Kratus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Störiga saker vi stör oss på, del 33
  • Burkfisk
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp