Tävlingslåtar?

Sv: Tävlingslåtar?

jag skulle vilja höra grease-låtar när jag var på tävling:D hästen går underbart till den musiken:love:

ärevarvet tycker jag ska vara "We are all the winners". fast bara refrängen.
 
Sv: Tävlingslåtar?

stand up for the champions är bra:D
 
Sv: Tävlingslåtar?

Vi kör alltid med typ absolute rock ballades och liknande på våra dressyr tävlingar, börjar bli lite less nu.. :)
På hopptävlingar kör vi bara med paus musik, typ lite som spelas på radio och liknande. Skulle inte vilja hoppa till musik dock :crazy:
Prisutdelning: "Stand Up for the Champions" är ju helt okej, men jag tycker att alla har den nu. "We are the champs" är ett bra alternativ till den om man vill ha lite annorlunda :D
 
Sv: Tävlingslåtar?

Ärevarv:

"The winner takes it all"
"We are the Champions"

I dressyren brukar vi ha Abba sånger i piano version...
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Tävlingslåtar?

Under tiden jag rider spelar det ingen roll för då hör jag det ändå inte :P Haha
 
Sv: Tävlingslåtar?

Born for This med Paramore skulle passa tycker jag :bump:
 
Sv: Tävlingslåtar?

Dessa låtar har jag ridit ärevarv till:
Simply the best
Campione
We are all the winners
We are the champions
 

Liknande trådar

Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
389
Senast: shebeen
·
  • Artikel
Hästnyheter Carl-Walter Fox var första ryttare att få ta täten i ett ärevarv vid årets tävlingar på Stockholm Stadion. Han gjorde det på...
Svar
0
· Visningar
303
Senast: Gunnar
·
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
16 894
Senast: fio
·
Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
503
Senast: Kratus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Bra hörlurar
  • Burkfisk

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp