Bukefalos 28 år!

Till vilken hingst 2010

Sv: Till vilken hingst 2010

Hoppas att det går bra:)Rexbo tösen känner jag till hon har varit duktig, det är inte så att hon är döpt efter ett ställe som heter Rexbo?
 
Sv: Till vilken hingst 2010

Ja, hon hade kunnat bli riktigt bra om hon klarat av att hantera sina nerver bättre :grin: blev påsprungen -06 i ett lopp och fick en del "hjärnspöken" efter det dessvärre..... Men springa kan hon:D

Jodå, hon är uppfödd i Rexbo..:laugh:
 
Sv: Till vilken hingst 2010

Jag har en dräktig med Sahara Dynamite. Någon som vet hur många ston han fått i år?
 
Sv: Till vilken hingst 2010

*kl*

Humlan dräktig.. eller ja, kollad på 14 dagar, väntar med att ta hem tills hon är kollad på 30 :)
 
Sv: Till vilken hingst 2010

Sahara Dynamite fick 48 ston enligt artikel på travnet, han tappas nu på sperma för frysning och ska sedan sättas igång!
 
Sv: Till vilken hingst 2010

Har min Kära Felicia dräktig med Perhaps Love, väntas födas runt 3-4 april.

Är inte helt nöjd med valet av hingst men det blev lite bråttomt att bestämma sig, hade 5 minuter ungefär! :)
 
Sv: Till vilken hingst 2010

Såg att Perhaps Love står i träning nu hos Jim Frick hoppas han kommer tävla bra annars antar jag att risken är stor att avkommorna ej går att sälja. Dock är det ju inget fel på hans stam :)
 
Sv: Till vilken hingst 2010

Såg att Perhaps Love står i träning nu hos Jim Frick hoppas han kommer tävla bra annars antar jag att risken är stor att avkommorna ej går att sälja. Dock är det ju inget fel på hans stam :)
Perhaps Love har varit i träning hos Frick länge (sedan 2006) och tävlat..."mediokert", i alla fall för att vara avelshingst. Jag skulle tro att avkommorna blir svårsålda, men det kanske är tänkt att avkomman ska behållas för eget bruk? Stammen är dock helt okej!
 
Sv: Till vilken hingst 2010

*kl*

Spännande med alla fölisar nästa år :bump:

Sundbo Monstera är konstaterad dräktig med Super Photo Kosmos
 
Sv: Till vilken hingst 2010

Nej, tanken var väl inte att den skulle behållas men får man den inte såld så har man inte så mycket val än att behålla!
Har redan ont i magen över det, fick det redan när jag kom hem efter att ha lämnat märren...jag ångrar stort valet!! :crazy: Men nu när det är dräktigt kan man ju inte annat än hoppas på att allt går bra..
 

Liknande trådar

Avel Fick ett hingstföl i slutet av juni iår och planen var att ta hem sto och föl som inackordering för sällskap till honom. Tyvärr blev han...
2
Svar
32
· Visningar
3 370
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
11 12 13
Svar
256
· Visningar
20 734
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 626
Senast: bollen__
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 791
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp