Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ätit fiskgratäng.

Nu väntar jag på äpple, morot, blomkål och dipp till Melodispektaklet.
 
Har ätit kycklinggryta och ris. Det blev så det räckte tills imorrn med.
Slökollar tv, ska packa lite mer lådor men måste göra plats så de inte är ivägen.
 
Jag ska se Possession på SVT1. Den låter spännande. Svenska regissörer och Tuva Novotny är med.

"Jess liv förvandlas till ett kaos när en svår bilolycka gör att hennes man och hans bror hamnar i koma. Värre blir det när svågern vaknar upp och tror att han är sin bror. Snart börjar hon misstänka att onaturliga krafter motarbetar henne.

I rollerna: Sarah Michelle Gellar, Lee Pace, Tuva Novotny, Michael Landes, Chelah Horsdal. Regi: Joel Bergvall, Simon Sandquist."
 
vv: Jag vill ha en off-knapp. Jag har ingen lust att utforska det hela och utsätta mig för det med allt vad det innebär.
 
Känner mig väldigt nöjd med gårdagens täckesköp eftersom snön vräker ner här igen :up:
Hästen har fått en svampinfektion i huden nu :meh: Känner mig inte förvånad men ändå....
 
Kaffe är allt bra gott.
Hunden gnager på ben och jag filosoferar lite.
Ska gå ut med hunden på en längre promenad om en stund.
längtar efter att flytta nu ju!!!
 
20 min crosstrainer, Nyhetsmorgon, Major Crimes, första delen av QX-galan, 5 km (varav 1 promenad och 4 jogg), kyckling och pasta och nu skicross innan det blir mer QX. Och folket, glöm inte Arne Dahl i kväll.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
851
· Visningar
45 944
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 221
Senast: Marita73
·
IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
298
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp