Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
I hate folk! Nån jävel har snott vår bakre vindrutetorkare inte bara själva torkarbladet utan hela faderullan!
 
Eller hur!
Visst det kostar inte jättemycket att skaffa en ny men det känns så onödigt! Nu är jag dock rädd att det ska försvinna del efter del på bilen.
 
Pratar i tele med en vän:
Jag:
Men afghaner är ju inte så fina. En sådan får du inte skaffa.

Efter att ha insett att många kollar på mig så fortsätter jag.."men Saluki kan du ju skaffa, en sådan hund är miljoner gånger så sötare än Afghanhundar". Man kanske borde säga afghanhund om man liksom är utanför hemmets dörr för det finns en rejäl risk att folk börjar kolla snett på en annars.. :angel:
 
Pratar i tele med en vän:
Jag:
Men afghaner är ju inte så fina. En sådan får du inte skaffa.

Efter att ha insett att många kollar på mig så fortsätter jag.."men Saluki kan du ju skaffa, en sådan hund är miljoner gånger så sötare än Afghanhundar". Man kanske borde säga afghanhund om man liksom är utanför hemmets dörr för det finns en rejäl risk att folk börjar kolla snett på en annars.. :angel:
Samma om man pratar om att rida sin arab. :idea:
 
Jag: Det är stopp i avloppet igen och det vore toppen om du kunde kika på det igen.
Stallets HV: visst jag kikar på närmaste dagarna.
I dag har han rensat och i kväll kom han ut till mig när jag pysslade....
Hv: Jag fick upp massa skit, du kunde kanske slänga hästskiten på gödselstacken i stället för att spola ner den?
Jag: O_o :confused: Jag spolar självklart inte ner hästskit utan lägger den på gödeslstacken :meh:
Hv: Är du säker? det vore bra om du inte gjorde det, och kanske akta så inte mina barn får tag i nån hästskit om dom leker i stallet?
Jag: O_o :confused: :banghead:.... Hästskit är ju inte så farligt, mest processat gräs, däremot finns ju kemikalier i stallet barn inte ska få tag i , och ska man oroa sig så finns ju säcken med Linfrön, det innehåller ju cyanid, men jag kan ju knappast hänga upp den i taket ? O_o

Frågan är vem som idiotförklarade vem mest i kväll :meh: Helt seriöst, varför skulle jag medvetet spola ner hästskit i avloppet? Jag är ju knappast född i går lixom :mad: :banghead:
 
Vaknade död , är nu levande död.
Jag trodde det var lördag hela dagen i går, känns som om jag missat en hel dag i helgen. Var tog den vägen :confused:
Är inte riktigt redo för måndag än :o
 
Segt här med idag. Har ju jobbat i helgen men en korttur i lördags och en kväll igår var inte så betungande. Var dessutom lugnt.
Men lördagar har en tendens att försvinna väldigt kvickt :confused:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
851
· Visningar
45 951
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 222
Senast: Marita73
·
IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
299
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp