Bukefalos 28 år!

Tråd för värdelöst vetande - Del 34!

Status
Stängd för vidare inlägg.
vv: Jag avskyr :mad: människor som försöker styra ens liv, eller dom som säger att man inte kan eller klarar av något :meh:. Dom som ska verka så jäkla allvetande och säger "ja du ska se sen, då blir det så här", baserat på sina egna begränsningar. :wtf:
Vilken jäkla tur att man kan välja människorna i sitt liv och kicka ut ovannämnda fortare än kvickt :up:
 
Jaaa! Bodyjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam! :banana:
Om jag har tur kör vi denna ikväll...(jag ville det...för jag kan den :angel: ) och den är sååååååååååååååå rolig!! :banana: fast man känner sig onekligen lite udda när man viftar med händerna ovanför huvudet med huvudet på sned...aja "det ska va´ så!"("personen i filmen är inte samma som skrivit inlägget" #Bullen) :D


Jag vill dansa nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
 
Frusen och ruggig. Tur jag är ledig idag. Blir nog vila för hästarna. Varit ute hela helgen. De verkar gilla sin hösilagebinge som är det gamla badkaret som stod i hagen:)
 
Fräsat till mig lite. Ska och fota till nya körkortet. Man ska ju dras med det fotot i några år så då får man ju anstränga sig lite för att inte skämmas ihjäl kommande åren :angel:
 
Fräsat till mig lite. Ska och fota till nya körkortet. Man ska ju dras med det fotot i några år så då får man ju anstränga sig lite för att inte skämmas ihjäl kommande åren :angel:
Jag ser hemsk ut på mitt körkort. :down: Hoppas du får till ett bättre kort. ;) Tur man bara har 4,5 år kvar till byte.
 
Det blåste kallt så jag höll på att frysa ihjäl (nåja) när jag väntade på bussen. Burr!! Tänkte att jag vågar inte gå hem från kiropraktorn för det är inte bra att bli kall om musklerna när man har besvär men testade att gå en bit och det visade sig bara blåsa i korsningarna, annars var det lä! Så gick hem, 1 km. Nöjd med mig själv. :)
 
Idag fick jag stanna hemma igen pga magen som inte alls ville. Bara inse att jag får leva på flytande kost i en evighet framåt! Men imorgn ska jag banne mig till jobbet
 
Jag skulle vilja ha(behöva) en vän som jag kunde prata om ALLT med.... har jag aldrig haft. Måste vara skönt att ha någon att prata med om allt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 240
· Visningar
67 654
Senast: MCP
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 141
Senast: Marita73
·
IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
324
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp