Tråd för värdelöst vetande - Del 36

Skam den som ger sig! :D :banana:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21178269.ab

kung3.jpg
 
@GotAsecret: Då behöver man nog köpa tillvalspaketet också (jämför med bilar som har tillbehörspaket) :rofl: :p
Hähäh...saken är den att jag såg att någon köpt sådana så jag tänkte att jag skulle...låna...dem lite, och ska jag komma undan så lär jag behöva jetmotorer i dem.
Undrar om jag ska fråga om de faktiskt har inbyggda jetmotorer? :D
"Hurså?"
- Så att du inte hinner ikapp mig...Tjingeling! :D *wroooooooooooooooooooooooooom* :rofl::rofl:
 
Sålt min vagn, hämtas på lördag. Lite vemodigt, men ska ha en längre paus och då är det onödigt att den bara står. Prio ett nu är pengar till en gård.
 
Viktrekord i 3 låtar.
Men VARFÖR i hela jävla helvetet tar sig folk friheten att kommentera min träning??
"vad STARK du har blivit! du höjer ju vikterna mer och mer nu! :) "
Eh. Jaha? Sköt dig själv och skit i mig förhelvete. :mad:
Att instruktörerna säger det är en sak, det är deras jobb att uppmuntra, peppa och ha koll - men en okänd deltagare??
:arghh::arghh::arghh::turd:
 
Viktrekord i 3 låtar.
Men VARFÖR i hela jävla helvetet tar sig folk friheten att kommentera min träning??
"vad STARK du har blivit! du höjer ju vikterna mer och mer nu! :) "
Eh. Jaha? Sköt dig själv och skit i mig förhelvete. :mad:
Att instruktörerna säger det är en sak, det är deras jobb att uppmuntra, peppa och ha koll - men en okänd deltagare??
:arghh::arghh::arghh::turd:

För att du kanske är ett "känt" ansikte hos dem och de har märkt att du ökar vikterna mer och mer. Tycker inte det är fel med oväntad positiv kommentar?
 
För att du kanske är ett "känt" ansikte hos dem och de har märkt att du ökar vikterna mer och mer. Tycker inte det är fel med oväntad positiv kommentar?
Jag har aldrig pratat med människan innan :eek:
De flesta brukar liksom inleda kontakten med "hej!" först...åtminstone första kontakten... jag skulle aldrig någonsin varken lägga märke till -eller lägga mig i - någon annans träning om jag inte kände personen och den bad om det.
Nåja.
Imorgon ska jag ta mig över tröskeln till världens näst läskigaste sal... :nailbiting:
Dumt nog skrev jag det på fb också... :banghead::rofl:
 
Jag är riktigt ledsen över vädret....
Här är typ fint väder. Yey.
Pratade med en tjej på gymmet igår (JA, jag pratar med alla, men det är få jag känner med namn - och jag skulle aldrig lägga mig i deras träning annat än "ska du på passet?" typ :p ) och så konstaterade vi att det är typ 2 veckor kvar till höstschemat "redan höst alltså...fast det har ju å andra sidan inte varit mycket till sommar så enda skillnaden är väl att det blir ordning i schemat och passen kommer tillbaka där de ska vara, och DET är ju bra! :D "
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: 95johsv
·
Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
6 743
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 217
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
15 16 17
Svar
328
· Visningar
11 535

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp