Bukefalos 28 år!

Tråd för värdelöst vetande - Del 36

Ja en främling ska inte ha åsikter om att jag behöver gå ner i vikt. Det är ju just för sånt här som många som mig inte trivs på gymmen. Människor har åsikter om min övervikt och säger det också!
 
Ja en främling ska inte ha åsikter om att jag behöver gå ner i vikt. Det är ju just för sånt här som många som mig inte trivs på gymmen. Människor har åsikter om min övervikt och säger det också!

Tycker att sånt är elakt och dåligt :down:

Jag förstår att det kan vara så att människor på något sätt tror att dom "hjälper till" med sina kommentarer, och att det kanske inte alltid alls är illa menat. Men det spelar ingen roll, för om man tar illa upp och känner sig dålig av kommentarer, så är skadan skedd.

Alla behöver inte bli peppade av andra. Det finns såna som klarar det alldeles utmärkt själva.
 
Inte ens då.

Man kan snacka väder och vind, och en hel del massa annat småprat. Men inte vikt eller hur man tränar.
Exakt.
De enda jag uppskattar att de kommenterar min träning är instruktörerna för de behöver jag ju, och de ger mig verkligen ALLT stöd jag behöver - som de ser att jag behöver :love:
Sedan har jag många härliga passkamrater som jag pratar mycket med och sådär, men okända? Nä.
 
Tycker att sånt är elakt och dåligt :down:

Jag förstår att det kan vara så att människor på något sätt tror att dom "hjälper till" med sina kommentarer, och att det kanske inte alltid alls är illa menat. Men det spelar ingen roll, för om man tar illa upp och känner sig dålig av kommentarer, så är skadan skedd.

Alla behöver inte bli peppade av andra. Det finns såna som klarar det alldeles utmärkt själva.
Det lustiga är folk som tror att överviktiga inte har fattat att de är överviktiga själva och tror att det r deras uppgift att antyda eller kommentera.
 
Jag förstår inte varför folk bryr sig. Jag går inte fram till en främmande människa och tex kommenterar hens rökning.
Det gör jag, om någon står precis vid en entré eller utanför en rökkur, eller där det bokstavligen står "rökning förbjuden" t.ex.
Men jag skulle aldrig komma med pekpinnar om hur farligt/dyrt/dumt/egoistiskt det är liksom. Inte min sak.
 
Till läkaren idag och ta ännu ett vävnadsprov :cry: Det gör så jävla ont och triggar igång min endometrios rejält. Men mina cellprov har blivit sämre, på kort tid har jag gått från lätta förändringar till måttliga. Och mellan måttliga och grava är det inte så stort spann. Som det ser ut nu så måste jag "operera" bort förändringarna om även detta cellprov visar på måttliga förändringar. Ska bara få läkaren att inse att jag vill göra det under narkos....
 
Såja, det var inget snack om att det skulle göras under lokalbedövning. Narkos it is. Nu ska jag bara vänta på provsvaren...
 
Personligen har jag inget emot om någon ser hur jag utvecklats. Speciellt inte om man är i samma pass på gymmet.

Fortfarande mör sedan igår. Klarade av 20 minuter på crosstrainer (i förrgår pallade jag max 10 min), 3 varv på easylinen (9 maskiner/varv som man håller på med under 30sek/maskin i en hög hastighet), 20 situps och så några maskiner där man tränar muskler. Vissa var såå sjukt jobbiga och man klarade typ av 4 stycken sedan blev man trött. Sedan att man hade 41 gånger kvar av samma övning gjorde det då inte enkelt..
 
Personligen har jag inget emot om någon ser hur jag utvecklats. Speciellt inte om man är i samma pass på gymmet.
Jag vill fortsätta gå på pass i tron av att folk faktiskt inte bryr sig om vad andra gör utan har fullt upp med sig själva...så jag hoppas den här tanten var ett undantag.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
210
Senast: 95johsv
·
Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
10 11 12
Svar
226
· Visningar
7 796
Senast: SiZo
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 306
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
17 18 19
Svar
373
· Visningar
13 857
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp