Träning & Tävling 2010

Sv: Träning & Tävling 2010

Sen finns ju Per Larsson och Tommy Arvidsson också!

Det hålls en demo i Säker Hästhantering/Horsemanship för Lisbeth Jonsson i Trädet mellan Falköping och Ulricehamn på lördag, om någon vill komma!
 
Sv: Träning & Tävling 2010

Jag tror de gömmer sig så fort de får höra talas om att Figge och jag är på g :D
Inte för att säga något elakt om oss, men både hästen och ryttaren kan vara en aaaning besvärliga och envetna :angel: Det värsta är när häst, ryttare och tränare har helt olika idéer om vad som ska göras idag. Riktigt intressant att se faktiskt :D

Trail tycker vi om! Erik, titta hit och säg att du orkar med en fet ponnykorsning! :D Ojojoj vad påringningar folk kommer få ikväll! Den som svarar först får försöka sig på att lära oss något :p

Hur fasen får man veta allt sånt? Jag tycker jag försöker hålla koll på olika klubbar och tränares hemsidor, jag googlar för att hitta fler hemsidor, men på något sätt lyckas jag hitta alla aktiviteter efter de redan har varit.
 
Sv: Träning & Tävling 2010

kl

Jag och LillMalin gjorde ridhuset osäkert idag! Jag red på romaltyglar och insåg, åter igen, att de är så gött att rida med romal! Den överblivna handen får nåt att göra, dom är tunga men stabila och jag kan inte fippla nåt utan tvingas rida med benen! :D

Klippte Liona för andra gången i år. Hon måste ha isbjörn i släkten, så som hennes päls växer! Så nu är hon ful igen :( Hoppas det växer ut nån mm snabbt!
 
Sv: Träning & Tävling 2010

*kl*

Idag har jag bara busridit:D

Sky har känts otroligt trött så hon har ridits väldigt lite senaste 2v, jag vill dock hålla igång henne för jag ska på clinic mellan jul och nyår hos Peter Ljungberg och hon måste ju ha lite kondis tills dess.

Men idag åkte jag och vän till ridhuset, han red seriöst och tränade. Jag & Sky busred och provade att hoppa för första gången, hela 40cm tog vi oss över:bump: Hon tyckte det var skitkul och när jag satt där och red så lossnade det äntligen för mig i galoppen och jag kom ner i sadeln och hästen började arbeta. Häftigt!:love:

Jag har haft lite trubbel med att jag har varit rädd men det lossnade en hel del idag!
 
Sv: Träning & Tävling 2010

romaltyglarna är väldigt snygga att rida med dessutom!!! :) och ska ni bli kosseekipage är det ju nästan ett måste eller hur ;):D

Tråkigt att jag inte kunde vara med idag men det kommer fler tillfällen hoppas jag =)
 

Liknande trådar

Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
804
Senast: Krumben
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 544
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 949
Senast: hundtant
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 075
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp