Träning & Tävling 2010

Sv: Träning & Tävling 2010

Då ska jag kanske våga mig på att säga hej denna gången... På Chappen såg du så fokuserad ut på shoppingen att jag inte vågade störa dig:D
 
Sv: Träning & Tävling 2010

ja nästa gång måste du våga!! för jag känner inte igen dej.
 
Sv: Träning & Tävling 2010

*typ kl lite halvt*

Jag ska också till Greva! :D
Jag hoppas också på att hitta lite bra manvårdsprodukter och sånt. :)
Mig får man hälsa på, om man vågar. Om man vet hur jag ser ut. :D
 
Sv: Träning & Tävling 2010

När blir nästa tävling? :)

Ska till WSG's i Ale på söndag eftermiddag och rida lite klasser :)
Sen är det KM helgen efter det, och KbWR helgen efter det :D

Kommer du på kosseträningen nästa vecka föresten? Jag har bokat en plats nu, vill jättegärna åka imorn också men jag jobbar, och går det inte att lösa får vi nöja oss med att åka till ridhuset på morgonen....
 
Sv: Träning & Tävling 2010

Hade väldigt gärna gjort det nästa vecka men såg att det är samma dag vi ska till robert med halvblodet för kiropraktorbesök, får se lite vilken tid det blir men jag tror inte att jag hinner att åka med båda....
kommer du veckan därpå sen??:)
 
Sv: Träning & Tävling 2010

vad förklasser ska du rida på KM et? Jag funderar på att åka dit med Phigalle för lite w&t klasser samt ta med Adele om hon inte är såld då. Hon har inte riktigt styrkan än och bara riden lite mer än två månader men någon klass borde hon klara i dagsläget. Någon som vet ifall dom använder repgrind eller fast grind på crosscreek?
 
Sv: Träning & Tävling 2010

*kl* till swrarna... :D
Kan ingen me vara med i showmanship då? Jag ska dit (kanske) och bara vara med i showmanship at halter e-klass, och det är ju alltid roligare om fler är med i klassen.
 
Sv: Träning & Tävling 2010

När det var d-tävling hade de en fast grind.
Gud så typiskt att jag inte är hemma den helgen!!

Är det någon som ska på clinicen nu i helgen? Jag har anmält mig, men inte fått någon som helst respons någonstans ifrån..
 
Sv: Träning & Tävling 2010

attans vi är inte bra alls på fastgrind men om man anmäler sej till w&t och E så har jag ju två chanser att träna på den iaf:D
 
Sv: Träning & Tävling 2010

Jag skulle ifs kunna anmäla min arabvallack eller arabstoet med gubben så blir nog han glad. Stoet är inte tävlad eller tränad inom det och valalcken tävlad en gång för 3 år sedan. Ska prata med gubben om det. Tror mitt föl är lite för ungt ännu,blott 7 månader gammal.
 
Sv: Träning & Tävling 2010

Förhoppningsvis :D Jag kommer åka så mycket jag kan, så länge han håller på. Kan inte åka imorn bara :cry:

Cindy: Jag har också för mig att det var fast grind.

Kickis: Jag kan knappt få mitt odjur att trava i grimma så jag ska nog inte ge mig på det :D
 
Sv: Träning & Tävling 2010

*suck* Seems so. Står på hemsidan.

kl

Alltså, cowgirls n' boys, nu måste vi börja reda ut det här! Detta är, vadå, 5e tävlingen i år (minst) som ställs in pga för få anmälda deltagare. Varför blir det såhär? Har westernsverige nåtts av finanskrisen? Har alla tävlingsryttare flyttat? Är det för dyrt? Såhär får det ju inte vara!
 
Sv: Träning & Tävling 2010

För min egen del handlar det om att jag aldrig vet om när saker händer..
Men kan ju villigt erkänna att jag inte är inne på alla klubbars och föreningars sidor dagligen. Nyhetsbrev är en bra grej!
 
Sv: Träning & Tävling 2010

För min del är det så att vi är inte helt klara med galoppen ännu och w&t växer ju inte på träd...Dock kommer vill tillbaka med galoppen till våren är det tänkt.
 
Sv: Träning & Tävling 2010

Var iväg med Phigalle och Adele i ridhuset idag och tränade bommar. Phigalle som är fjollig ang bommar.. jag som ska nu jävlar och travar mot de två första travbomarna varvid han tvärstoppar och hhoppar jämnfota högt över. Kul.NOT! han är så löjligt och jag vill rida trail.surt. Har börjat att stoppa/göra lite hårdare halter och det blir bara bättre och bättre fast vi håller oss från skritten och lite i traven. Nu tränare vi även med att kunna backa rakt i form. Phigalle rumpa är som en ål i backning och i nästan all ridning.
 
Sv: Träning & Tävling 2010

jag skyller på att jag vart hästlös.
men till nästa säsong, eller om jag har tur, någon sen tävling i höst/vinter då ska vi ut :)
 
Sv: Träning & Tävling 2010

Jag vtet hur du ser ut och kommer hälsa om jag ser dig. Ska dit och haltra och LL och kanske trail at hand, men den banan var så svår så jag ska fundera på saken. :crazy:

Ropa om du behöver hjälp, eller nåt. Annars finner du mig och kameran på läktaren.
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
341
Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
804
Senast: Krumben
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 544
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 950
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp