Travtränare misstänkt för djurplågeri

Sv: Travtränare misstänkt för djurplågeri

Ja, är dom skyldiga ska de naturligvis sättas dit, och härvan verkar ju växa istället för som en del trodde tidigare, avta.
 
Sv: Travtränare misstänkt för djurplågeri

Sibersky som försvarare=skyldig:idea:

Åhh? Är det så enkelt?:eek::grin:

Skulle jag bli anklagad (oskyldig som skyldig) för brott skulle jag oxå vilja ha en bra advokat, Sibersky är väl en bra advokat så jag skulle kunna tänka mig han..:crazy:


Men du menar då att i alla Siberskys fall är den åklagade skyldig? :confused:
 
Sv: Travtränare misstänkt för djurplågeri

Men allvarligt talat..Sibersky får alla fall där den åtalade är glasklart skyldig.
(tex Englas mördare) I flera intervjuer säger han att även de skyldiga har rätt till ett bra försvar-för att dom ska få rättvisa straff.
Det BRUKAR vara så att den som anlitar honom är skyldig,men det måste naturligtvis inte vara så.Ni är verkligen de mest lättretade människor jag har stött på:D
 
Sv: Travtränare misstänkt för djurplågeri

Men allvarligt talat..Sibersky får alla fall där den åtalade är glasklart skyldig.
(tex Englas mördare) I flera intervjuer säger han att även de skyldiga har rätt till ett bra försvar-för att dom ska få rättvisa straff.
Det BRUKAR vara så att den som anlitar honom är skyldig,men det måste naturligtvis inte vara så.Ni är verkligen de mest lättretade människor jag har stött på:D

Jag vet inte vad man kallar en person som anser någon är skyldig genom vilken advokat h*n anlitar, men du är en sån människa o det är inte så positivt..
 
Sv: Travtränare misstänkt för djurplågeri

*asgarv*:D orka.. Tar du allt på blodigt allvar??Är inget roligt här i livet tro??
 
Sv: Travtränare misstänkt för djurplågeri

Sen när tyckte jag att djurplågeri är kul?
Nu förstår jag inte din koppling faktiskt.
:confused:
Jag tror att dom är skyldiga och jag hoppas dom åker dit i såna fall.
Är själv delaktig i en del djurskyddsärenden så kul tycker jag inte att det är!
men det betyder inte att man inte kan föra in lite ironi i diskussionen-det var just det jag gjorde när jag skrev sibersky=skyldig..
Sen att jag lyckades reta upp er som vanligt är ju bara en bonus
 
Senast ändrad:
Sv: Travtränare misstänkt för djurplågeri

Jaha? Ja i detta fallet så blir det ju då
Sibersky=skyldig till djurplågeri...
Vilket du verkar tycka är kul.. :idea:

Jag dömmer inte folk efter vilken advokat de väljer, men det gör tydligen du. Är inte heller uppretad, tycker bara det är korkat tro att man kan säga att den som är skyldig väljer Sibersky som advokat.

Jag tror oxå de är skyldiga förövrigt, men det är grundat på det jag vet o den information jag fått, inte vilken advokat som är inblandad.
 
Sv: Travtränare misstänkt för djurplågeri

*asgarv*:D orka.. Tar du allt på blodigt allvar??Är inget roligt här i livet tro??



Hur någon nu kan tycka det är roligt med sådan humor där man tycker alla Silberskys klienter automatiskt är skyldiga sådär bara för skojs skull...ja,ja.

LV
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter En kusk som slagit sin häst så hårt med ridspöt under ett lopp på Åbytravet att det lämnat tydliga svullnader står åtalad i Göteborgs...
2
Svar
23
· Visningar
2 557
Senast: Dopy
·
  • Artikel
Dagbok Har pratat med en läkare nu på företagshälsovården. Det var intressant. Första gången jag var på FHV kände jag inte att jag och läkaren...
Svar
2
· Visningar
803
Senast: Sasse
·
  • Artikel
Hästnyheter Efter elitloppsfinalen avslöjade Travronden att Ecurie D. byter tränare. Stjärnhästen ska till USA och hamnar hos Åke Svanstedt. Och...
Svar
0
· Visningar
344
Senast: Gunnar
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 391

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp