Bukefalos 28 år!

Trick-träning *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Trick-träning *bildtråd*

Hmm.. min pålle kan massor men har inga bilder på det.
Han kan bl.a:
Spansk skritt (från marken)
Yoga
"Le" (flema)
Skaka på huvudet
Pussas med tunga
Varsegod
Löslongering
Apport
Gäspa
osv.

Jag får helt enkelt gå ut och ta kort ngn dag ;)
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

Här är några bilder från när jag tränade igår!

Igår lyckades jag lägga honom ner men det kom ju såklart inte med på bild men jag har kompliment på bild iaf:)
1.jpg


Början på spansk trav:
trickmars5_0013.jpg

trickmars5_0010.jpg


Början till buga:
trickmars5_0016.jpg


Spansk skritt:
trickmars5_0007.jpg


Fler bilder finns på min blogg: http://zahlo.blogspot.com/
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

Super fint!!!
Är fortfarande jätte avundsjuk på den översta bilden :love: och spansktrav inte illa.

Själv ska jag se till att det blir lite nya bilder nästa vecka, har en hel massa nysnö här nu och SOL.
Åker ju med pollen till Uppsala imorgon, så du får hålla tummarna för oss.
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

Tack :D.. De tycker ja med;)
Å din pålle är verkligen inte dum den heller. Verkligen ögongodis!;)
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

Tack!:) ja jag kan nästan inte tro det heller faktiskt haha:D men du är snart där! ni är så duktiga ni två!
Ja det får du allt göra! mera bilder!
Nysnö och sol? Nu blev jag riktigt avundsjuk! fast det snöade hela 5 minuter här idag! tjohooo! men nu är det blå himmel igen haha:D
Ja jag ska verkligen hålla tummarna för er!
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

Underbara bilder som vanligt! :love: Och kul tråd.

Ella kan plocka upp spöet och vifta med frambenet än så länge. Men jag håller på att lära henne buga också.


 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

Hehe, Figge "lärde" sig själv att hålla i ryktbosten (en sån där "islandsborste" på skaft med snöre i ena änden) och tyckte det var skitkul. Han viftade och hade sig, misstänker att han gav sig själv några smällar på nosen.. Han klippte till både mig och andra hästar ett par gånger om inte annat :p nu har han tröttnat på borstar, nu är det handdukar och täcken som gäller. De fladdrar så roligt om man "slår" dem med mulen :cool:
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

*kl*^

Bolero kunde sitta...

sitter.jpg
[/IMG]
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

Ella viftar med fel fot :angel:




Och sen med rätt^^
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

Va duktiga ni är! men hur kom du på att göra så? det var en konstig teknik;) duktigt iaf!
 
Sv: Trick-träning *bildtråd*

Okej:) berätta hur du gick tillväga från början:) jag har aldrig sett nån göra på annat sätt än vad jag gör nämligen;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
941
Senast: Nepenthe
·
Träning R+ tränare i min omgivning har inga hästar som galopperar för fullt. Deras hästar står och moffar godis och hasar sedan några steg till...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
6 788
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
11 207
Senast: Bulldoozer
·
Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 041
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp